4 мај, 2024
ПочетнаИНТЕРЕСНОСрцето на Бејл стана бренд

Срцето на Бејл стана бренд

Tottenham Hotspur's Bale celebrates after scoring during their English Premier League soccer match against Manchester City in Manchester

Незаборавна сезона зад себе има Герет Бејл. Тој одигра на многу високо ниво во Тотенхем и сега без проблем може да одбере каде ќе ја продолжи кариерата и за која цена ќе настапува.

И додека се уште размислува дали ќе се пресели во „реаловото“ или некое друго фудбалско царство, Велшанецот одлучил да покрене своја сопствена линија за гардероба и додатоци исто како неговите славни „колеги“, Дејвид Бекам и Кристијано Роналдо. Бејл веќе го стори првиот чекор и поради тоа го регистрираше и правно го заштити логото „Eleven of Hearts“, а наскоро овој бренд треба да има своја презентација.

Логото ќе се состои од десет прсти кои формираат срце, а во средината ќе го има бројот 11, што е повеќе од јасна илузија на Бејл и неговиот заштитен знак – бројот на дресот и начинот на кој ги прославува погодоците. Маркетинг експертите велат дека Бејл само од продажбата на маици, патики и останати работи со неговото лого кога ќе влезе во производство би можел да заработи 11.7 милиони евра.

Велшанецот само од договорот со Адидас годишно заработува плус 2.3 милиони евра, а од неодамна тој стана заштитно лице на една приватна британска спортска телевизија.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП