„Amazon“ ќе започне со онлајн продажба на храна и пијалоци во Мексико, вклучително и закуски, десерти и вина, соопшти компанијата, цитиран од „Ројтерс“.
Овој став може да ја загрози конкуренцијата со „Wal Mart de Mexico“ во корист на купувачите на новиот пазар на електронска трговија во земјата.
Онлајн шопингот е дел од вкупната продажба на мало во Мексико, но брзо се зголеми, бидејќи „Amazon“ и неговите конкуренти се надградуваат за да ги зголемат инвестициите во логистиката, технологијата и понудата на производи.
„Amazon“ ги определува храната и пијалоците како клучеви за раст, бидејќи се обидува да ги остави рутинските купувања во преден план и да понуди друг вид на продажба. Компанијата се уште има задача да го запре принципот во сегментот.
Новите производи, кои се предложени на мексиканската интернет страна, започнаа во 2016-та година, со кафе, чај, ликери, вино и зеленчук, како и готвени јадења, закуски и слатки со долг рок на траење.
Во САД, „Amazon“ се префрли на онлајн продажба на храна и пијалаци, откако го освои пазарот со „Whole Foods Market“ за 13,7 милијарди долари во минатата година. Компанијата предлага испорака за 2 часа и купувачите можат да ги изберат производите од маркетите на „Whole Foods Market“.