Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Одличен 5 ако внимаваш на децата во сообраќајот

Време: 10:31

Датум: август 31, 2018

Категорија: АВТОБИЗ

Како што петката е цел на секој добар и успешен ученик, така подобрување на безбедноста на децата во сообраќајот и подобрување на сообраќајното поведениe на учесниците во сообраќајот, е цел на новата кампања на Републичкиот совет за безбедност на сообраќајот на патиштата која ќе се реализира во наредниот период.   

Безбедноста на децата во сообраќајот е сериозен предизвик на сите современи општества и врвен приориотет во работата на РСБСП. Во таа насока, традиционално, со почетокот на секоја учебна година, Советот реализира сообраќајно-превентивни активности за помалку настрадани деца во сообраќајот. Потребата да се реализираат кампањи за поголема безбедност на децата во сообраќајот, произлегува од фактот дека само во 2015 година, 9 деца на возраст до 4 години, го загубија животот во сообраќајни незгоди и 13 деца на возраст од 5 до 18 години. Во 2016 година, исто така, 5 деца на возраст до 14 години и 9 деца на возраст од 15 до 19 години, го загубија животот во сообраќајни незгоди. Слична е состојбата и во 2017 година, кога 4 деца на возраст до 14 години и 14 деца на возраст од 15 до 19 години, го загубија животот во сообраќајни незгоди.

Тоа значи дека за период од само 3 до 4 години, Република Македонија губи цел еден клас деца, што е ненадоместлива загуба за семејствата и за општеството во целина.

Одличен 5 ако дополнително внимаваш на децата во сообраќајот, ако си добар пример за твоето дете, ако внимаваш на пешаците, ако возиш со намалена брзина… Ова се дел од пораките кои ќе бидат испратени во рамки на кампањата.

Создавање систем на општествени вредности во кој сообраќајната култура, етиката, однесувањето и навиките во сообраќајот ќе заземаат значајно и високо место е најефикасен начин за долгорочно и трајно подобрување на безбедноста во сообраќајот. Токму затоа, РСБСП секоја година реализира повеќе кампањи за едукација на децата и за подигање на јавната свест за поголема безбедност на децата во сообраќајот. Кампањите се средство преку кое целиме кон тоа да ги информираме и да ги едуцираме децата за основните правила и прописи во сообраќајот, да ги запознаеме со секојдневните предизвици во сообраќајот, односно да ги оспособиме да ги препознаат ризикот и опасностите во сообраќајот и последиците од неодговорно учество во сообраќајот. Покрај децата, цел на РСБСП е едукација и на возрасните, односно подобрување на нивното поведение во сообраќајот кога е во прашање безбедноста на децата во сообраќајот – потенцираат од РСБСП.

Во рамки на кампањата за поголема безбедност на децата во сообраќајот ќе бидат реализирани голем број сообраќајно-едукативни активности и настани: организација на едукативни предавања и јавни сообраќајно-едукативни настани во училиштата и градинките, изработка и дистрибуција на сообраќајно-едукативни материјали со креативна содржина, едукација преку јавните и социјалните медиуми итн. Во соработка со Триглав Осигурување, ќе бидат обезбедени флуоресцентни елеци за поголема видливост на децата – учениците во сообраќајот.

Мотото и пораката на РСБСП во оваа кампање е: „Секоја грешка и секое незнаење имаат своја цена, но незнаењето и грешките во сообраќајот, чинат загубени човечки животи. Крајно време е, сите ние како заедница и секој поединечно, да го преземеме својот дел од одговорноста и да го дадеме својот придонес за поголема безбедност на децата во сообраќајот.“

Дали и ти како учесник во сообраќајот ќе добиеш петка од дечињата?! – одговорноста е твоја!

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Низ Скопје помина конвој на електрични возила

    Низ Скопје помина конвој на електрични возила

    Новите технологи во мобилноста веќе се присутни во нашата држава, но треба да најдеме сили да станат подостапни за граѓаните преку директни субвенции од власта.…

  • Mercedes ја претстави првата спортска верзија на A-Class (фото+видео) 

    Mercedes ја претстави првата спортска верзија на A-Class (фото+видео) 

    Компанијата од Штутгарт го претстави најдостапниот модел во својата гама во верзија од спортската поделба „AMG“ – „A 35 4Matic“. Возилото доби нов турбомотор и…

  • Новиот Opel Combo прогласен за Меѓународниот ван на годината 2019

    Новиот Opel Combo прогласен за Меѓународниот ван на годината 2019

    IAA Саем на комерцијални возила: Генералниотизвршен директор на Opel, Мајкл Лохшелер ја прими посакуваната награда IVOTY жири: 25 Новинари од 25 европски земји Претходни победници…

  • Seat го претстави својот нов SUV – Tarraco (фото+видео)

    Seat го претстави својот нов SUV – Tarraco (фото+видео)

    Шпанскиот бренд „Seat“ ги продолжува своите нагорни перформанси на светските пазари, забележувајќи раст на продажбата шеста година по ред. Ова беше потпомогнато од двата кросовери…

  • РСБСП со апел: Биди одговорен учесник во сообраќајот! Биди дел од акцијата „Европски ден без жртви во сообраќајот“

    РСБСП со апел: Биди одговорен учесник во сообраќајот! Биди дел од акцијата „Европски ден без жртви во сообраќајот“

    Безбедноста во сообраќајот на патиштата претставува сериозен предизвик, односно сериозен проблем во сите современи општества. Секојдневно на улиците ширум Европа, се случуваат сообраќајни незгоди со…

  • Електрификацијата пристигна – Audi го претстави новиот e-tron(фото)

    Електрификацијата пристигна – Audi го претстави новиот e-tron(фото)

    Audi e-tron е првиот целосно електричен модел од брендот Audi кој влегува во производство. Компанијата пред светот го претстави својот нов спортски, електричен SUV во…

  • Land Rover објави специјални верзии на Discovery и Discovery Sport

    Land Rover објави специјални верзии на Discovery и Discovery Sport

    Британската компанија „Land Rover“ објави ограничена верзија на „Discovery“ и „Discovery Sport“. Претставувањето на овие модели на пазарот е по повод 70-годишнината од брендот. „Land…

  • Кога BMW ќе погледне во иднината, настанува Vision iNext (фото+видео)

    Кога BMW ќе погледне во иднината, настанува Vision iNext (фото+видео)

    Компанијата „BMW“ го покажа својот најголем нов кросовер со електричен погон кој го добил името „Vision iNext“ и габарит се доближува до „X5“. Сериската верзија…

  • Volkswagen Group продаде 7,3 милиони автомобили од почетокот на годината

    Volkswagen Group продаде 7,3 милиони автомобили од почетокот на годината

    Залагајќи се во електричната мобилност и новите модели, Групацијата „Volkswagen“ добро се справи со негативните ефекти од „Dieselgate“ и самоуверено се движи напред. За првите…

  • Култната “Buba” заминува во пензија

    Култната “Buba” заминува во пензија

    По скоро седум децении на пазарот, Фолксваген ќе престане да го произведува својот препознатлив автомобил – “Buba”, објави вчера германскиот производител на автомобили. Првата “Buba”…