6 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИПо речиси 2 децении Opel конечно оствари профит

По речиси 2 децении Opel конечно оствари профит

По 19 години на „црвено“, „Opel“ конечно оствари профит во втората половина откако стана дел од француската група „PSA Peugeot Citroen“.

За првите шест месеци од оваа година, германската компанија има позитивен финансиски резултат од речиси половина милијарда евра и завидна 5% профитна маргина. Пред тоа, „General Motors“ го поседуваше, а „Opel“ во просек губеше по една милијарда евра годишно.

Самиот „PSA“ постигна одлични полугодишни резултати – 18% раст на нето-приходите и 40% раст на прометот. Профитната маргина на трите француски брендови е веќе 8,5% – многу над целта од 6% поставена за 2021-ва година. Ако се смета за „Opel“, маргината е 7,8%, а нето добивката – 3,02 милијарди евра, што е речиси двојно повеќе од истиот период од минатата година.

Добрите резултати на „Peugeot“ делумно се должат на успехот на пазарот со „3008“ и „5008“, а делумно и на мерките за намалување на трошоците, извршени од главниот извршен директор Карлос Таварес.

Таварес размислува да го продаде развојниот центар на „Opel“ во Руселсхајм – нешто што не им се допаѓа на германските синдикати

Сега, Таварес го прави истото во „Opel“, што беше последен пат во 1999-та година.

Објавните полугодишни бројки доведоа до зголемување на акциите на гигантот за повеќе од 12,6 отсто и се вратија на нивото пред кризата во 2008-ма година.

„Достигнувањето на „PSA“ е извонредно, со оглед на тоа што „Opel“, загуби 179 милиони евра во изминатите шест месеци“, рече аналитичарот Арнд Елингхорст од „Evercore ISI“, цитиран од „Ројтерс“.

Меѓутоа, силните резултати ќе ги попречат намалувањата планирани од страна на Французите во структурата на „Opel“. Таварес планира да ликвидира 3.700 работни места во германската компанија и да го продаде развојниот центар, во кој се вработени околу 4.000 луѓе. Главниот директор за финансии, Шатион, призна дека компанијата има „прекумерна моќ“ во развојот и инженерството. Меѓутоа, германските синдикати тешко ќе ги прифатат аргументите за потребата од овие намалувања во време кога компанијата остварува профит.

Според Елингхорст, подобрениот резултат на „Opel“ се должи на 28% за маркетинг трошоци. Цената на автомобилите на компанијата, исто така, се намали за 200-250 евра. Целта поставена од Таварес е да се направи цена од просечно 700 евра по автомобил.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП