„BMW“ ја претстави новата генерација на кросоверот „X5“ на настан во Спартенберг (САД). Премиерата на автомобилот пред публика ќе се одржи во почетокот на есента, а почетокот на продажбата е планирана за ноември.
На изглед четвртата генерација на „BMW X5“ може да се разликува по големите „ноздри“ на решетката на ладилникот. Исто така, пропорциите на кросоверот кои пораснале во големина се променети. Должината е 4922 mm (36 mm подолго од порано). Ширината е зголемена за 66 mm и висината за 19 mm. Растојанието помеѓу двете оски достигнува 2975 mm (+42 mm).
Дизајнот на ентериерот е во новиот стил на брендот, а тој ќе биде искористен и кај идниот теренец предводник на брендот – „X7“. Големиот мултимедијален екран е испрекинат со дигиталната табла со инструменти, речиси како кај „Mercedes-Benz“.
Единицата за климатизација е поставена на врвот, а подолу е мултимедијалниот. Како опција, ќе биде достапен „стаклен“ селектор на автоматскиот менувач и на мултимедијалниот систем.
Багажникот сега е помал – 645 литри во нормална состојба и 1.860 литри кога задните седишта се спуштени. Багажникот има нов електричен систем кој нуди подобра функционалност кога се складира товар во него.
Новиот „BMW X5“ е изграден на „CLAR“ платформата, која се користи за серијата „7“ и за идниниот „X7“. Ова му овозможи на кросоверот да добие активни стабилизатори и извртување на задната оска. Основата на суспензијата има пружини и адаптивни амортизери. Како опција, суспензијата на сите тркала е достапна. При спортски режим суспензијата се намалува за 20 mm, а при теренско возење може да се зголеми за 40 mm.
Кросовер ќе се појави во 4 модификации на агрегатот: две бензински – „xDrive40i“ (340 КС и 450 Nm) и „xDrive50i“ (462 КС и 650 Nm), и две дизел – „xDrive30d“ (265 КС и 620 Nm) и „M50d“ (400 КС и 760 Нм). Најбрзиот „xDrive50i“ со мотор „V8“ забрзува од 0 до 100 км/ч за 4,7 секунди.
Сите мотори се комбинирани со 8-степен автоматски менувач. Погонот со четири тркала е со мулти-диск спојка на предните тркала. За „M Sport“ и „Offroad“ машините, задниот диференцијален е достапен и електронски контролиран.
Со доплата се предага панорамски покрив, аудио „Bowers & Wilkins“ со 20 столбови, 10-инчни монитори за патниците на задниот ред, индивидуализирани ласерски светла, 4-зонска клима со јонизација и ароматизација, а исто така и комплетен сет електронски системи и асистенти кои помагаат при патување и паркирање на возилото.