19 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИLouis Vuitton е луксузениот бренд со најголема вредност во светот

Louis Vuitton е луксузениот бренд со најголема вредност во светот

„Louis Vuitton“ е брендот со највисока вредност меѓу осумте најлуксузни брендови во светот, според податоците објавени во извештајот на „Knight Frank“. Рангирањето на консултантската компанија се заснова на статистиката за „Best Global Brands“, земајќи ја предвид нивната парична вредност и нивното влијание врз клиентите.

„Louis Vuitton“ е проценет на 22,9 милијарди долари. Вториот е „Hermes“ со вредност од 14,2 милијарди долари, а третиот во рангирањето е „Gucci“ со 9,9 милијарди долари.

Останатите осум се надополнети со „Cartier“, „Tiffany&Co“, „Burberry“, „Prada“ и на крај „Dior“ со оценка од 4,5 милијарди долари.

Во 2017-та година, пазарот на луксузни автомобили го зазема најголемиот дел од вкупниот пазар на луксузни стоки, според податоците. Неговото учество достигнува 42% од целиот пазар. Втор е луксузниот пазар на луксузни стоки со 23%, а трета е луксузната хотелиерска индустрија со 17%.

Пазарот на луксузни стоки е сè уште многу привлечен за инвеститорите, особено поради стабилниот раст, дури и во време на криза, вели „Knight Frank“ во извештајот. Секторот, исто така, создава значителни долгорочни пријави.

Начините на инвестирање во секторот се различни. Еден од нив е директно во трговците на мало. Еден од последните примери е кинескиот конгломерат „Fosun“, кој ја купил француската компанија „Lanvin“.

Друг начин е да инвестираат во јавни претпријатија во луксузниот сектор, во специјализирани инвестициски фондови или во разни луксузни производи – автомобили, уметност, накит или вино, се додека тие се ретки и се предмет на интерес на колекционерите.

Во последните 10 години, сегментот на класични автомобили го бележи најсилниот раст. Меѓутоа, изминатата година, уметноста и виното го надминаа, заклучуваат експертите.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП