20 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИH&M очекува раст на продажбата во своите физички продавници во 2019-та

H&M очекува раст на продажбата во своите физички продавници во 2019-та

Трговецот на модни стоки „Hennes & Mauritz“ предвидува дека продажбата во неговите физички продавници ќе се вратат кон раст во следната година, додека таа се обидува да привлече клиенти назад во трговските центри и да освојат поголем дел од брзо растечката трговија, пишува „Bloomberg“.

Продажбата во продавниците кои работат повеќе од една година, ќе продолжат да спаѓаат во оваа година, изјави шведската компанија, но онлајн продажбата ќе се зголеми за најмалку 25%.

Како одговор на критиките дека не е доволно транспарентна, компанијата за прв пат открива податоци за продажбата на електронската трговија и на марките кои не се со нејзиното име.

Компанијата за брза мода е притисната од сите страни. Онлајн трговците „Zalando“ и „Asos“ ги држат клиентите далеку од мрежата на „H&M“ од над 4.000 продавници. Во меѓувреме ултраевтината „Primark“ привлекува се поголем дел од ценовно ориентираните клиенти на „H&M“.

Акциите на „H&M“ ја зголемија својата вредност со 1,1% до 9 часот по локално време. Вредноста ја намали цената со 42 отсто во последните 12 месеци, во споредба со 17% пад на цената на акциите на „Inditex“.

Шведската компанија изјави дека гледа „добри можности за малку повисоки резултати“ во оваа година, додека слабите резултати на нејзините физички продавници се забавува. До 2022-ра година „H&M“ се очекува продажбата на нејзината трговија и од форматите кои не го вклучуваат нејзиниот главен бренд, да се зголеми речиси тројно спрема минатогодишното ниво. Другите марки, вклучувајќи ги „COS“, „Weekday“ и „Arket“, во моментов носат помалку од една десетина од нејзината продажба.

Менаџментот реагира на рекордниот пад во продажбата за четвртиот квартал со најголема досега програма за затворање на продавници од пред барем две децении, како и со создавањето на нов формат – „Afound“ поврзан со продажбата на преоценетите стоки.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП