Јапонската технолошка компанија „Sony“ оваа година ќе ја објави својата најголема добивка благодарение на високата продажба на своите графички сензори. Сето ова се случува по години во кои компанијата го губи своето влијание во потрошувачката електроника и се надева дека ќе ја развие технологијата што ќе се користи во роботи и автомобили за самоуправување, бидејќи конкуренцијата станува се поголема, објави „Ројтерс“.
Резултатот ќе одбележи добар резултат за успех на конгломератот, кој некогаш беше лидер во светот на потрошувачките уреди, но сега главно се фокусира на пазарот за игри и чипови.
Прогнозата на „Sony“ е дека оперативниот профит за годината до март ќе се зголеми повеќе од двојно на 630 милијарди јени (5,6 милијарди долари) во споредба со претходната година. Покрај тоа, компанијата очекува поделбата за чипови да биде најголемиот мотор на нејзиниот раст.
Директорите на компанијата велат дека успехот на технологијата во сензорите за фотографии и промена на размислувањата на „Sony“ се зад овој успех. Всушност, пробивот е создавањето на сензор кој доловува повеќе светлина за да создаде подобри слики, а тоа се совпаѓа со зголемената побарувачка за подобри комори за паметните телефони.
Сето ова му помогна на „Sony“ да го прошири својот удел на пазарот и сега управува со речиси половина од пазарот на графички сензори.
„Знаевме дека нема да можеме да заработиме ако направиме што прават нашите конкуренти“, рече Теруо Хирајама, технолошки менаџер за бизнисот со чипови од „Sony“.
Јапонските компании како што се „Hitachi“, „NEC“ и „Fujitsu“, кои доминираа на пазарот за масовни чипови до крајот на 1980-тите, ги загубија своите позиции поради азиските конкуренти како „Samsung Electronics“.