Американскиот синџир на супермаркети „Target“ оствари подобри од очекуваните резултати во првиот квартал.
Продажбата во објектите на „Target“, кои се отвориле барем пред една година, се намалуваат за 1,3% при предвидувања за 3,6 проценти пад. Според компанијата продажбата се намалува поради помалкуте клиенти кои ги посетиле продавниците и поради помалку купените производи. Ова сепак се компензира делумно од раст на побарувачката на костими за капење, на електроника како конзолата „Nintendo Switch“, како и на производи, рекламирани од личности како Викторија Бекам.
Нето добивката на „Target“ расте до 681 милиони долари (1,23 долари по акција) во кварталот, завршен кон крајот на април. Година порано профитот беше 632 милиони долари (1,05 долари по акција).
Приходите се намалуваат за 1,1% до 16,02 милијарди долари.
Акциите на компанијата скокнаа со над 7% до 58,40 долари по акција во берзанската трговија.
Во февруари „Target“ изјави дека ќе преземе „агресивни активности“, ќе воведуваат промени во продавниците и ќе инвестира во нови брендови и технологии, за да се справи со конкуренцијата од страна на „Wal-Mart“ и „Amazon.com“.
„Иако сме убедени во своите планови, сме соочени со голем број на против-ветрови во сегашната ситуација“, вели Брајан Корнел, главниот извршен директор на „Target“.
Онлајн продажбата се зголемува до 4,3% од вкупните приходи, а во истиот квартал минатата година уделот им беше 3,5%.