2 јуни, 2025
ПочетнаИНТЕРЕСНОЕкспертите за летови забележаа изненадувачко зголемување на цените за патници кои летаат...

Експертите за летови забележаа изненадувачко зголемување на цените за патници кои летаат сами

Дешифрирањето на цените на авионските билети честопати се чини како загатка, а експертите за патувања открија нов момент: авиокомпаниите се чини дека им наплаќаат на индивидуалните патници повеќе отколку на групите за седишта на идентични летови.

Оваа недела, извршниот уредник на Thrifty Traveler, Кајл Потер, барал авионска карта за патување со својата сопруга кога забележал нешто необично. Неговата авионска карта за Delta Air Lines за едно лице била 206 долари, но цената за двајца била 154 долари по лице. Тој претпоставил дека е грешка или грешка од негова страна. Ги проверил датумите и цената, но се појавиле истите резултати.

„По двојната проверка и повторно пребарување неколку пати, стана јасно дека Delta ми наплаќа повеќе затоа што барав само за еден патник, а не двајца“, рече Потер.

Тимот на Потер во Thrifty Traveler, веб-страница за туристички понуди и вести, оваа недела разгледа стотици цени на билети и заклучи дека Делта, Јунајтед Ерлајнс и Американ Ерлајнс нудат повисоки цени на билети на некои рути за соло патници отколку за пар или групни билети. Тие ги објавија своите наоди во четвртокот.

Во еден пример, тие открија дека цената за едно лице од Чикаго-О’Хара до Пеорија, Илиноис, на Јунајтед чинела 269 долари, додека цената паднала на 181 долар по лице кога е резервирано за двајца или повеќе патници.

Тоа не значи дека сите патници ќе забележат несовпаѓање. Наодите не се универзални; како што се вели во извештајот: „нема да го видите на секоја рута“. Во случаен избор на околу десетина домашни и меѓународни летови во петокот, The Washington Post ја пронајде истата цена за еден, двајца или четири патници. Во неколку случаи, цените беа малку пониски за поголема група патници.

„Ова се вклопува со фрустрацијата што мислам дека ја имаат многу американци секојдневно, а тоа е колку не потценуваат авиокомпаниите?“, рече Потер.

Во петокот попладне, Thrifty Traveler рече дека Делта ги отстранила повисоките цени за соло патници, наведувајќи „лице кое е запознаено со таа акција“.

Портпаролот на Делта одби да коментира за The Post околу цените на авионските билети и пријавената промена. United и American не одговорија на барањата за коментар. Потер рече дека не можел ниту да ги натера авиокомпаниите да се изјаснат јавно во врска со откритието.

Авиокомпаниите користат динамички алгоритми за цени кои ги прилагодуваат авионските билети според податоците за резервации во реално време и историски податоци. Побарувачката, растојанието, вашиот план за патување и класата на кабината можат да влијаат на промените. А различните типови седишта доаѓаат со различни цени, бидејќи седиштата се поделени на различни ознаки за резервации (RBD).

„Цените на авиокомпаниите може да варираат во зависност од бројот на патници, но разликите не се конзистентни или јасно поврзани со големината на групата“, рече портпаролот на компанијата за резервации на патувања Kayak во меил. „Податоците од KAYAK не покажуваат јасен тренд без оглед на бројот на патници – важно е да се напомене дека примерите во статијата Thrifty Traveler вклучуваат еднонасочни цени на неколку невообичаени рути, а не билети за повратни летови.“

Не е јасно колку долго авиокомпаниите наплаќаат различни цени според бројот на патници или од кога се применуваат тактиките. The Post потврди дека оваа структура на цени не е нова за Delta. Но, таа е нова за некои експерти за авионски билети како Потер.

Брајан Кели, основач на The Points Guy, рече дека историски авиокомпаниите наплаќале повеќе за повеќе билети. Иако тој лично не видел промена на цената за соло патници наспроти повеќе патници, „моето разбирање е дека оваа нова цена уствари не е нова“, напиша тој во меил.

Кели напиша дека American Airlines ги вовеле овие видови цени пред неколку месеци, а Delta и United неодамна почнале да го копираат пристапот.

Тимот на Thrifty Traveler, исто така, спроведе пребарувања на JetBlue, Alaska Airlines и Southwest Airlines, но не пронашол слични примери. Сепак, тие не можеа да ја исклучат можноста дека другите авиокомпании не ја користеле тактиката на цените, бидејќи компанијата нема систематски начин да ги скенира сите достапни авионски билети.

„Пребаравме стотици цени, но има милиони комбинации на цени“, рече Потер. „Голема е можноста другите авиокомпании исто така да го прават ова, само што сè уште не сме го забележале тоа.“

Скот Кис, основач на компанијата за летови Going, рече дека стратегијата за ценовникот е „нова и различна“.

„Фактот дека е на трите најголеми авиокомпании со целосна услуга е секако привлечен“, рече тој.

Кис смета дека ова е стратегија за авиокомпаниите што ги таргетираат деловните патници, кои го сочинуваат поголемиот дел од пазарот на соло патници и се помалку чувствителни на цените одколку клиентите кои патуваат за одмор. Кис забележа дека другите индустрии користат слични стратегии за ценовник, нудејќи попусти за купување на големо или нудејќи попусти за парови и семејства.

„Самостојните туристи се невини минувачи во целата оваа сага“, рече Кис.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП