17 април, 2025
ПочетнаТЕХНОЛОГИЈА„Facebook“ воведува нови алатки за монетизација на содржини: Поголеми можности за заработка...

„Facebook“ воведува нови алатки за монетизација на содржини: Поголеми можности за заработка за креаторите

Новиот дел за монетизација на содржини на „Facebook“ е дизајниран да го олесни генерирањето приходи преку различни формати, вклучувајќи видео реклами, претплати, бонуси и други методи на финансирање.

„Facebook“ сè повеќе инвестира во поддршка на креаторите, препознавајќи ја важноста на квалитетната содржина и заедницата што ги консумира“, се вели во социјалната мрежа.

Се додава дека новите алатки „им овозможуваат на креаторите лесно да ги следат нивните приходи, да ги анализираат перформансите на објавувањето и да ги оптимизираат стратегиите за подобра монетизација“. Некои од клучните способности вклучуваат:

Реклами во содржина – Создавачите можат да вклучат видео реклами во нивните објави за да генерираат дополнителен приход.

Претплати на обожаватели – Способност следбениците да ги поддржуваат креаторите преку месечни претплати, создавајќи стабилен извор на приход.

Бонуси и награди – „Facebook“ повремено нуди бонуси за популарните креатори кои исполнуваат одредени критериуми.

Брендирана содржина – Партнерствата со брендови им овозможуваат на креаторите директно да го монетизираат своето влијание преку спонзорирани објави.

Пристапот до овие алатки зависи од исполнувањето на одредени критериуми поставени од „Facebook“. Креаторите мора да имаат доволен број следбеници и прегледи, како и содржина што е во согласност со политиките за монетизација на „Facebook“. Детали за достапноста и условите може да се најдат на официјалната веб-страница.

Со овој потег, „Facebook“ сака да биде во чекор со конкурентните платформи како „YouTube“ и „TikTok“, кои веќе нудат напредни опции за монетизација за креаторите на содржина.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП