Над 1 милијарда луѓето месечно гледаат подкасти на „YouTube“ – резултат на инвестиција што ја претвори платформата на „Alphabet“ во најпопуларна услуга за подкаст во Соединетите држави, пишува „Bloomberg“.
„Гледаме голем раст“, рече во едно интервју потпретседателот за партнерства на „YouTube“, Тим Кац. „YouTube“ првпат ги идентификуваше подкастите како популарен формат за време на пандемијата. Претходно, медиумот не беше нешто што „YouTube“ конкретно го поддржуваше, ниту пак бараше такви типови на создавачи.
„Подкастерите органски дојдоа на ‘YouTube’, а корисниците гравитираат кон нивната содржина“, истакнува Кац.
„YouTube“ формира тим за да се справи со овие напори, осигурувајќи дека подкастерите можат да се регистрираат за рекламната услуга на платформата, нудејќи подетална аналитика и препорачувајќи повеќе подкасти на гледачите и слушателите.
Овие потфати му помогнаа на „YouTube“ да ја надмине технологијата „Spotify“, која помогна да се поттикне бумот на подкастот со инвестирање над 1 милијарда долари во аквизиции и договори за лиценцирање за популарни емисии. Но, во 2022-ра година, откако инвеститорите се уморија од прекумерните трошоци на „Spotify“, стриминг гигантот го затвори своето студио за подкаст, го намали персоналот и ги намали напорите во таа област. Отприлика во исто време, „YouTube“ почна да нуди до 300.000 долари за подкастери за да ги наведат да создаваат видео верзии на нивните емисии.
„Трендот на подкастинг на ‘YouTube’ постоеше, но требаше да се засили“, рече Кац. Создавачите на поткасти сега можат да ја означат својата содржина како корисна за алгоритмот за пребарување на „YouTube“.
Минатата година гледачите гледаа над 400 милиони часови на подкасти месечно на уреди лоцирани во нивните дневни соби, според „YouTube“. Во октомври, „Edison Research“ го прогласи „YouTube“ за најпопуларна платформа за подкаст во САД, заменувајќи ги „Spotify“ и апликацијата „Podcasts“ на „Apple“.
„Spotify“, исто така, вложува повеќе напор во видео подкастите. Тој лансираше нова придружна програма овој јануари која им плаќа на креаторите на видеа врз основа на потрошувачката, а не на приходите од реклами. Исто така, им се додворува на популарните подкастери во обид да ги убеди да ги стават своите емисии на услугата. Од јуни 2024-та година „Spotify“ рече дека околу 170 милиони луѓето гледаа видео подкасти на нејзината платформа, а претходно оваа година сподели дека има над 300.000 видео подкасти.