„Daze“ е нова апликација за пораки наменета за помладата генерација и веќе доби огромна популарност меѓу „Gen Z“.
Всушност, официјалната страница на апликацијата веќе има повеќе од 100.000 следбеници на „TikTok“, а објавите што ги прикажуваат различните функции што ги нуди „Daze“ досега собраа над три милиони прегледи.
Апликацијата е веќе достапна од вчера ноември, а бројот на превземања постојано расте.
„Нашата цел со „Daze“ беше да создадеме гласник кој ќе се натпреварува со „iMessage“, „WhatsApp“ и слично, а сепак да има пакет на навистина забавни и креативни функции“, изјави креаторот на апликацијата Вилем Симонс за „TechCrunnch“.
Што нуди „Daze“?
Интерфејсот нуди бесплатен пристап за испраќање пораки – слично на создавањето на „Instagram Story“, апликацијата им овозможува на корисниците да експериментираат со поставување текст, фонтови и бои, наместо монотони меурчиња за пораки.
„Можете брзо да напишете порака и да притиснете испрати или влечете порака каде било во разговорот. Лесно е за користење и искористено, но исто така многу непречено“, објасни Симонс.
Хит меѓу генерацијата „Z“
Судејќи според коментарите под видеото, се чини дека апликацијата, која експериментира со функциите на вештачката интелигенција, веќе е хит кај „Gen Z“, кои ја фалат нејзината естетика и визуелност.