Доколку немате неограничен пристап за мобилен интернет, треба да обрнете посебно внимание на потрошувачката на податоци, особено затоа што некои апликации можат да бидат вистински „змејови“ во однос на потрошувачката на податоци од пакетот за мобилен интернет.
Меѓународната компанија за „eSIM“ картички „Holafly“ неодамна спроведе истражување и објави „рангирачка листа на апликации кои трошат најмногу интернет податоци“ преку вистински мерења. Резултатот покажа дека „YouTube“ го зазеде првото место, трошејќи речиси 200 MB за само 5 минути користење.
„Holafly“ го спроведе тестот на телефоните „iPhone 15 Pro Max“ и „Xiaomi 9“, преземајќи го истиот софтвер за следење на мрежата, притоа затворајќи ги сите програми и „Wi-Fi“ конекцијата и пресметувајќи го мрежниот сообраќај што го троши одредена апликација за 5 минути кога се користи самостојно. „YouTube“ се најде на врвот на листата со 193 MB потрошени за 5 минути.
Иако квалитетот на сликата на „YouTube“ не е толку добар како на платформите за стриминг како „Netflix“ и „Disney+“, „YouTube“ има механизам што однапред го презема видеото. Дури и ако видеото не е кликнато, апликацијата ќе почне да се презема однапред за да се постигне непречено корисничко искуство, но создава огромен мрежен сообраќај. За споредба, „Disney+“ се најде на второ место со потрошувачка од 150 MB, што е речиси 30% помалку од „YouTube“. „Netflix“ потроши само 53 MB, со што се рангираше само на 14-то место.
Покрај стриминг платформите и социјалните мрежи, потрошувачката на податоци во мобилниот интернет сообраќај не може да се игнорира со апликации како „Uber“ и „Google Maps“. За време на употребата постојано се преземаат најновите информации за картата и сообраќајот, што создава значителна потрошувачка на податоци. „Uber“ троши 102 MB за 5 минути, додека „Google Maps“ троши 87 MB.
Во однос на социјалните мрежи, апсолутен шампион во потрошувачка е „Snapchat“ со 101 MB потрошени податоци во период од 5 минути користење, пишува „Holafly“.
