Во далечната 2006 година, Audi направи реклама која добро ги пецна своите најголеми ривали.
Да се потсетиме, значи, на рекламата со наслов „Што сакаш од твојот автомобил“, во која Audi истакна колку е подобар од своите конкуренти.
Во огласот гледаме држач за клучеви на ѕидот, на кој се закачени клучевите од различни автомобили, а секој од нив носи привезок за да се знае на која марка припаѓа, и за што е симбол.
Од Audi ги поставуваат работите така што клучевите се еден до друг, а според нив Alfa Romeo е синоним за дизајн, Volvo за безбедност, BMW за спортски изглед и Mercedes за удобност.
Кога сите овие клучеви се наредени, ја добивате сликата што ја сака Audi: четирите кругови кои се симбол на оваа германска марка, што значи дека сето ова го имате во автомобилите со знакот на Audi!