„Lego“ бара нови дигитални партнерства по успехот на својот потфат „Fortnite“ со „Epic Games“, кој веќе достигна до 83 милиони луѓе од неговото лансирање, рече извршниот директор на производителот на играчки, според „Bloomberg“.
„Компанијата ‘Lego’ мора да остане релевантен за своите потрошувачи, кои се „сè повеќе присутни дигитално“ за да се осигураат дека ќе продолжат да се занимаваат со брендот во наредните децении“, коментира Нилс Б. Кристијансен во интервјуто.
Со „Lego Fortnite“, данската компанија се обидува да ја одврати конкуренцијата на двата главни ривали, „Mattel“ и „Hasbro“, откако и двете американски компании уживаа голем успех во нивните неодамнешни потфати надвор од светот на физичките играчки.
Верзијата на апликацијата на „Hasbro“ на класичната игра на табла „Monopoly“ стана една од најуспешните мобилни игри на сите времиња, генерирајќи приход од милијарди долари. За возврат, филмот за Барби на „Mattel“ стана еден од најголемите хитови во 2023-та година.
„Ќе продолжиме да се развиваме во дигиталниот свет. За ‘The Lego Group’, склучувањето партнерства и договори за лиценцирање не е ништо ново и очигледно е наша амбиција да направиме повеќе“, коментираше извршниот директор на „Lego“.
„Lego“ се занимава со видео игри од 1990-тите, но со мешан успех. „Lego Universe“, онлајн наслов за мултиплеер кој започна во 2000-та година со голема помпа, беше прекинат во 2012-ра година откако не успеа да генерира доволно приходи. Во меѓувреме, „Lego“ имаше поголем успех со лиценцираните игри, вклучувајќи ги и оние изградени околу универзумот Бетмен, Војна на ѕвездите и Хари Потер.
Производителот на обоени градежни блокови во средата соопшти дека неговиот оперативен профит за првите шест месеци од годината се зголемил за 26 отсто на рекордни 8,1 милијарди круни (1,21 милијарди долари). Продажбата на потрошувачите се зголеми за 14 отсто во текот на периодот, додека вкупниот пазар се бореше да расте. Ниту „Mattel“, ниту „Hasbro“ не пријавија раст на продажбата во истиот период, нагласувајќи дека данската компанија моментално има предност.
„Lego Fortnite“, кој беше објавен во декември, беше наведен како конкурент на „Minecraft“ на „Microsoft“.
„Lego“ веќе воведе неколку ажурирања, вклучително и верзија на играта „Star Wars“ во мај, рече извршниот директор, додавајќи дека играта ќе продолжи да расте. Минијатурите на „Lego Fortnite“ ќе бидат пуштени во продажба во октомври, рече тој.