21 април, 2025
ПочетнаТЕХНОЛОГИЈАМаск се закани: „Се обидовме 2 години мир, сега е време за...

Маск се закани: „Се обидовме 2 години мир, сега е време за војна“

Социјалната платформа на Илон Маск, X, тужеше група огласувачи, тврдејќи дека „масовниот бојкот на огласувачите“ ги лишил од приходи од милијарди долари и ги прекршил антимонополските закони.

Компанијата порано позната како Twitter во вторникот поднесе тужба до федералниот суд во Тексас против Светската федерација на огласувачи и компаниите членки Unilever, Mars, CVS Health и Orsted.

Ја обвини иницијативата за безбедност на брендот на рекламната група, наречена Глобална алијанса за одговорно медиумско рекламирање, за помагање во координирањето на рекламниот прекин откако Маск го купи Твитер за 44 милијарди долари кон крајот на 2022 година и ги реконструираше вработените и политиките.

Маск ја објави тужбата на платформата X во вторникот, велејќи дека „сега е војна“ по две години љубезност и „не добивање ништо освен празни зборови“.

Извршниот директор на X, Линда Џакарино, во видео изјава рече дека тужбата делумно произлегува од доказите откриени од Судскиот комитет на Претставничкиот дом на САД, кои според неа покажуваат дека „група компании организирале систематски незаконски бојкот“ против Х.

Според APnews, панелот предводен од републиканците минатиот месец одржа сослушување на кое испитуваше дали сегашните закони „се доволни за да се одвратат антиконкурентската колизија во онлајн рекламирањето“.

Наводите во тужбата се однесуваат на раните денови на преземањето на Твитер од Маск, а не на неодамнешниот спор со огласувачите што се случи една година подоцна.

Во ноември 2023 година, околу една година откако Маск ја купи компанијата, голем број огласувачи почнаа да бегаат од платформата Х поради загриженоста дека нивните реклами ќе се појават заедно со пронацистичка содржина и говор на омраза на страницата воопшто, при што Маск дополнително ги зголеми тензиите со неговите објави кои поддржуваат антисемитска теорија на заговор.

Маск подоцна рече дека оние огласувачи кои бегаат учествувале во „уцена“ и, користејќи пцовка, во суштина им рекол да си одат.

Светската федерација на огласувачи со седиште во Белгија и претставниците на CVS, Orsted, Mars и Unilever не одговорија веднаш на барањата за коментар во вторникот.

Висок директор на Unilever сведочеше на сослушување во Конгресот минатиот месец, бранејќи ја практиката на британската компанија за производи за широка потрошувачка да избира платформи кои нема да му наштетат на нејзиниот бренд.

„Unilever, и само Unilever, ги контролира нашите трошоци за рекламирање“, вели Хериш Пател, претседател на Unilever USA, во подготвената писмена изјава. „Ниту една друга платформа нема право на нашите долари за рекламирање.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП