21 април, 2025
ПочетнаТЕХНОЛОГИЈАНема интерес за гаџетот на Apple кој требаше да биде најголемиот нов...

Нема интерес за гаџетот на Apple кој требаше да биде најголемиот нов производ по iPhone

Тим Кук и тимот од Apple во изминатите години постојано го споменуваа потенцијалот на проширената реалност, подготвувајќи го на тој начин теренот за нивниот нов производ. За некои, Vision Pro е најголемиот нов производ на Apple по iPhone, и иако може да се покаже како навистина револуционерен, се чини дека познатата поговорка за фрлање мачиња во вода може да се примени и на овој прв модел.

По неговото претставување, многумина во прегледите ги пофалија можностите и потенцијалот на уредот на Apple за виртуелна и проширена реалност, но по солидната првична побарувачка, интересот за Vision Pro се намалува. Ова не е поврзано само со падот на продажбата, туку и луѓето кои го купиле се помалку го користат. Иако Apple не ни очекуваше рекордни продажни бројки, а причина за тоа е цената од дури 3500 долари, се чини дека сепак не можат да бидат задоволни од моменталната побарувачка на овој уред.

Според последните прогнози на аналитичарите на IDC, се чини дека во текот на оваа година неговата продажба нема да достигне ни половина милион примероци. Истите извори велат дека Apple се уште нема продадено 100.000 Vision Pro единици за еден квартал и дека на оваа компанија на американскиот пазар во тековниот квартал очекуваат продажбата да се намали за цели 75 отсто во однос на претходниот квартал.

Успехот на Vision Pro, кој не е поврзан со цената, ќе зависи од достапната содржина. Бидејќи Apple го проширува својот производ на меѓународните пазари, од голема важност е локалната содржина да биде достапна за корисниците, го објасни потенцијалот на уредот, потпретседателот на IDC, Франциско Џеронимо. Сепак, и покрај достапните содржини, јасно е дека оваа компанија сака најдобри можни бројки за продажба.

Ситуацијата би можела донекаде да се подобри со продажба на други пазари каде Vision Pro неодамна стана достапен или каде што ќе се појави наскоро, но веќе е јасно дека работите не одат во насоката во која Apple се надеваше. Поради ова, Тим Кук одлучи да ја промени стратегијата и плановите околу новите AR/VR уреди.

Додека порано, по Vision Pro, тие планираа да развијат негов наследник, односно нов премиум уред со висока цена, тие неодамна ги информираа производителите на компоненти дека тие планови ќе ги стават во мирување. Наместо поскап уред, фокусот сега е на нов модел на очила за виртуелна и проширена реалност кој би требало да биде – поевтин. Цената се уште не е позната, но најверојатно ќе биде околу 1500 долари. Јасно, тоа значи дека неговите можности ќе бидат помали и послаби во однос на Vision Pro, но јасно е дека ќе биде потребен одреден компромис за да се постигне поповолна цена.

Во Apple, како и во многу други компании како Meta, веруваат дека виртуелната и проширената реалност се иднината, односно дека луѓето со текот на времето ќе поминуваат се повеќе време во такви виртуелни светови и се надеваат дека ќе пристапат до такви дигитални светови токму преку нивните уреди. Како што напредува технологијата, така ќе напредува и конкуренцијата на овој пазар, но веројатно ќе биде потребно многу време пред VR/AR да стане широко прифатен.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП