3 мај, 2024
ПочетнаТЕХНОЛОГИЈАНовиот Microsoft API треба да го реши нередот што го направија Nvidia,...

Новиот Microsoft API треба да го реши нередот што го направија Nvidia, AMD и Intel во компјутерските игри

Технолошкиот гигант Microsoft работи со Nvidia, AMD и Intel за да ги решат разликите во технологиите за скалирање на резолуцијата на компјутерските игри, со други зборови за да го средат нередот што го направија. За таа цел, компанијата го претстави DirectSR, новото Microsoft API за Windows што го опишува како врската што недостасува помеѓу игрите и DLSS, FSR и XeSS технологиите на компаниите.

Ова API овозможува SR (супер резолуција) на повеќе продавачи преку заеднички сет на влезови и излези, овозможувајќи еден единствен код да активира различни решенија, вклучувајќи Nvidia DLSS Super Resolution, AMD FidelityFX Super Resolution и Intel XeSS технологија, се вели во соопштението на Microsoft.

На тој начин, Microsoft API треба да обезбеди „помазно и поефикасно искуство со игри што се проширува на хардверот“. Идејата е дека програмерите ќе можат да го користат ова API наместо да пишуваат код за секоја технологија за скалирање на резолуцијата.

Објавата на блогот доаѓа неколку недели откако беше забележана опцијата „Автоматска супер резолуција“ во тест-изградбата на Windows 11, која вети дека „ќе користи вештачка интелигенција за да ги направи поддржаните игри да имаат помазно искуство со подобрени детали“, известува TheVerge.

Сега се чини дека оваа опција ќе биде поврзана со постоечките технологии со супер-резолуција како DLSS, FSR и XeSS наместо да нуди алтернатива на ниво на оперативниот систем Windows.

Microsoft вели дека новиот DirectSR API наскоро ќе биде достапен преку верзијата за преглед на Agility SDK.

Компанијата планира да понуди „приказ од прв ред“ за тоа како може да се користи DirectSR за време на сесија на програмери на претстојната конференција за развивачи на игри (GDC). Овој настан ќе се одржи на 21 март и ќе вклучува претставници од Microsoft, Nvidia и AMD.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП