27 април, 2024
ПочетнаТЕХНОЛОГИЈААмазон го објави Q, чат-бот со вештачка интелигенција за компании

Амазон го објави Q, чат-бот со вештачка интелигенција за компании

Во вторникот, Амазон објави нов чет-бот наречен Q кој луѓето да го користат на работа.

Производот, објавен на конференцијата Amazon Web Services Reinvent во Лас Вегас, е најновиот обид на Amazon да ги предизвика Microsoft и Google во софтверот за продуктивност. Тоа доаѓа една година откако стартапот OpenAI поддржан од Microsoft го лансираше својот ChatGPT чат-бот, кој ја популаризираше генеративната вештачка интелигенција за производство на човечки текст како одговор на неколку редови на човечки придонес.

Прегледната верзија на Q – именувана по лик од филмовите за Џејмс Бонд – е достапна сега, а неколку од неговите функции се достапни бесплатно. По завршувањето на пробниот период, деловното ниво ќе чини 20 долари по лице месечно. Верзијата со дополнителни функции за програмери и ИТ работници ќе чини 25 долари по лице месечно. Copilot за Microsoft 365 и Duet AI за Google Workspace за деловни работници се 30 долари по лице месечно.

Првично, Q може да им помогне на луѓето да ги разберат можностите на AWS и да решаваат проблеми. Луѓето ќе можат да разговараат со него во апликациите за комуникација како што се Salesforce’s Slack или апликациите за уредување текст на развивачите на софтвер, рече извршниот директор на AWS, Адам Селипски на сцената во Reinvent. Ќе се појави и во онлајн конзолата за управување со AWS. Q може да обезбеди цитати на документи за да направи резервна копија на одговорите на неговите разговори.

Алатката може автоматски да го менува изворниот код за програмерите да имаат помалку работа, рече Селипски. Услугата ќе може да се поврзе со повеќе од 40 деловни системи, рече тој. Како резултат на тоа, со Q, луѓето можат да разговараат за информациите зачувани во Microsoft 365, Dropbox, Salesforce и Zendesk, заедно со услугата за складирање податоци S3 на AWS. Луѓето исто така ќе можат да поставуваат прашања за документи додека имаат интеракција со Q.

„AWS Q ќе промени играта за клиентите на AWS кои имаат повеќекратни, често преклопувачки, опции за услуги за навигација“, напиша Стивен Дикенс, потпретседател и лидер во Futurum Group, компанија за истражување на технолошката индустрија. „AWS одолеа на поривот да изгради асистент за вештачка интелигенција за секоја услуга во неговото портфолио и, како резултат на тоа, очекувам Q да стане широко прифатен во наредните месеци од страна на програмерите и администраторите во облакот“.

Амазон воведе неколку апликации за крајни корисници низ годините. Постојат алатки за управување со синџири на снабдување, е-пошта, шифрирани пораки, видео повици, услуги на клиентите и маркетинг. Ниту еден не беше огромен хит, а голем дел од приходите што ги генерира AWS доаѓаат од основните услуги за пресметување и складирање.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП