Кога вчера вечерта во Истанбул се одигра финалето од Лигата на шампионите помеѓу Манчестер Сити и Интер, фудбалските фанови ширум светот внимателно го следеа.
На крајот на краиштата, тоа е најголемото клупско првенство во светот, каде што навивачите можат да гледаат ѕвездени тимови како се натпреваруваат за европска слава и место за паметење во историјата на играта, пишува „Statista“.
За УЕФА, владејачкото фудбалско тело во Европа, глобалната привлечност на шампионатот одлично се исплати. Во текот на изминатите две децении, медиумските и комерцијалните права за Лигата на шампионите се зголемија за повеќе од петкратно. Во сезоната 2021/22, УЕФА генерира 3,1 милијарда евра од правата во Лигата на шампионите, за разлика од 569 милиони евра во сезоната 2003/04.
Погледот на помалите клупски натпреварувања на УЕФА, на пример Лига Европа и Конференциската лига, покажува колку е далеку напред Лигата на шампионите во однос на нејзиниот статус и комерцијална привлечност. Минатата сезона, приходите на УЕФА од правата за медиуми и реклами за Лига Европа и Конференциската лига изнесуваа 468 милиони евра, што е само 15% од приходите од Лигата на шампионите.