4 мај, 2024
ПочетнаТЕХНОЛОГИЈАЕве зашто „Apple“ лани блокираше речиси 1,7 милиони апликации

Еве зашто „Apple“ лани блокираше речиси 1,7 милиони апликации

Тимот за безбедност на „App Store“ на „Apple“ спречи трансакции во вкупна вредност од над 2 милијарди долари во минатата година, означувајќи ги како потенцијално измамнички и блокираше објавување на речиси 1,7 милиони апликации бидејќи не ги исполнуваа високите стандарди за приватност, безбедност и содржина на „App Store“.

„Продавницата „App Store“ беше лансирана во 2008-ма година со мисија да постигне две важни цели: да воспостави доверлива и безбедна платформа за корисниците безбедно да откриваат и преземаат апликации и да им обезбеди на програмерите возбудлива можност да ги покажат своите идеи и да ги развијат своите бизниси“, се вели во новиот извештај за „Apple Store“ објавен од компанијата.

Со повеќе од 650 милиони неделни посетители и повеќе од 36 милиони регистрирани програмери, „App Store“ стана иновативна глобална платформа за дистрибуција на апликации која поддржува 195 локални начини на плаќање и 44 валути.

Минатата година „Apple“ отстрани 428.000 програмери и 282 милиони кориснички сметки поврзани со измама и злоупотреба. Покрај тоа, компанијата го блокираше создавањето на 198 милиони сметки за програмери поради сомнителна активност.

Првата линија на одбрана на „App Store“ ги заштити корисниците од стотици илјади небезбедни апликации во минатата година, отфрлајќи речиси 400.000 апликации за прекршување на приватноста, како што е обидот да се соберат лични податоци на корисниците без нивна согласност или знаење. Други 153.000 поднесоци на апликации беа одбиени поради заблуда на корисниците и копирање на веќе објавени апликации, додека околу 29.000 беа одбиени поради недокументирани или скриени функции.

Само во последните 30 дена, „Apple“ блокираше речиси 3,9 милиони обиди за инсталирање или извршување на апликации нелегално дистрибуирани преку „Enterprise Program“, што им овозможува на големите организации да распоредуваат интерни апликации за нивните вработени да ги користат.

„Apple“ рече дека тимот за преглед на апликации на „App Store“ прегледува во просек повеќе од 100.000 апликации неделно, со приближно 90% прегледани во рок од 24 часа. Само минатата година, тимот на „Apple“ прегледа повеќе од 6,1 милиони поднесени апликации и им помогна на повеќе од 185.000 програмери да ја објават својата прва апликација на „App Store“. Овој тим, исто така, оствари повеќе од 20.000 телефонски повици со програмери за да им помогне да откријат и решат проблеми поради кои нивните апликации беа одбиени.

Покрај блокирањето на рекордни лажни трансакции во вредност од 2,09 милијарди долари минатата година, „Apple“ исто така вели дека спречил повторување на трансакции за приближно 714.000 измамнички сметки.

Исто така, спречи околу 3,9 милиони украдени кредитни картички да се користат за купување на „App Store“.

„Ние ја сфаќаме измамата со кредитни картички исклучително сериозно и остануваме посветени на заштитата на „App Store“ и нејзините корисници од овој тип на стрес“, велат од компанијата.

На пример, со „Apple Pay“, броевите на кредитните картички никогаш не се споделуваат со трговците, со што се елиминира факторот на ризик во процесот на трансакцијата.

Последно, но не и најмалку важно, „Apple“ отстрани повеќе од 147 милиони лажни критики и оценки од „App Store“ во 2022-ра година, што бараше од тимот на „App Store“ да прегледа повеќе од милијарда рецензии за да откријат лажните.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП