29 мај, 2024
ПочетнаАВТОБИЗШто носи иднината за најспортскиот караван на „Peugeot“?

Што носи иднината за најспортскиот караван на „Peugeot“?

Лансиран со голема помпа есента 2020-та година, овој „Peugeot 508 PSE“ не стана доминатор на европските патишта. Исто така, остана многу дискретен претставник на брендот на главните патишта.

Но, како што е познато, „Peugeot“ сака да се позиционира во попремиум сегментот, а тоа го прави токму со „508 PSE“. И кога ќе ја споредите неговата продажба со оние на најблиските конкуренти („Alfa Romeo“, „BMW“, „Mercedes“ итн.), еден од предводниците на „лавчињата“ нема од што да се срами.

И покрај кариерата која може да изгледа дискретна, „508 Peugeot Sport Engineered“ има право на многу видлив рестајлинг. Бидејќи лансирањето на „508 Peugeot Sport Engineered“ (PSE) во есента 2020-та година беше вистински настан од неколку аспекти. Благодарение на неговите 360 ks, ова „plug-in“ хибридно семејство стана еден од најмоќните француски автомобили во историјата, со исклучок на „Bugatti“ (ако се смета за француски).

Ова „Peugeot“ го означува и почетокот на сосема нова етикета одговорна за преземање од легендарниот индекс „GTI“. По две и пол години кариера, оваа спортска верзија на „508“ имаше корист од рестајлирањето, како и остатокот од гамата. Автомобилот дури ја користи можноста уште повеќе да ја нагласи својата разлика од другите варијанти, благодарение на специфичната решетка на ладилникот и широката црна лента помеѓу новите тројно светлосни „канџи“.

Затоа, француската марка не се откажува да продолжи да се обидува во категоријата спортски каравани, која ја напушти по завршувањето на „405 MI16“ и „T16“. Но, што го прави „Peugeot“ да истрае и покрај очигледно многу слабата продажба? За да дознаеме, ги споредивме регистрациите на „508 PSE“ со оние на неговите главни конкуренти, користејќи податоци од NGC-Data® и покривајќи го најголемиот пазар на моделот – неговата родна Франција. Анализа која крие некои изненадувања.

Врз основа на податоците од системот за регистрација на возила (SIV), јасно е дека 1.338 примероци од моделот се продадени само во Франција од дебито на овој „508 Peugeot Sport Engineered“ во септември 2020-та година до февруари 2023-та година. Во оваа вкупна бројка само 626 седани. Затоа, најпрактичната караванска каросерија е и најпопуларна. Ова потврдува дека моделот е купен не само поради перформансите и динамичните квалитети на шасијата.

Дополнително, само 137 од овие купувачи (со исклучок на долгорочните изнајмувања) се приватни лица, т.е. приближно 10% од вкупниот број. Според „Peugeot“, кои ги поздравуваат бројките и велат дека ги надминале нивните очекувања, „508 PSE“ е особено популарен кај менаџерите на малите бизниси. Од друга страна, повеќе од 71% од регистрациите се направени во 2021-ва година, првата година од појавувањето на моделот. Сега со рестајлирањето Французите се надеваат на уште подобри резултати. Времето ќе покаже дали ќе успеат.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП