5 мај, 2024
ПочетнаАВТОБИЗЕве со што „Mercedes“ ќе му конкурира на „Tesla Model 3“

Еве со што „Mercedes“ ќе му конкурира на „Tesla Model 3“

Германскиот производител „Mercedes-Benz“ ќе го редефинира најниското ниво од својата гама на модели со целосно нов компактен седан. Луксузниот електричен автомобил ќе го означи дебито на новата платформа и инфозабавен систем за брендот, а една од неговите главни задачи ќе биде да се натпреварува со најевтиниот „Tesla“ (барем во моментов) – „Model 3“.

Детали за новиот седан откри британското издание „AutoExpress“, кое го објави и својот став за изгледот на автомобилот. Дизајнот, како и поголемиот дел од технологијата, ќе бидат позајмени од концептниот автомобил „Vision EQXX“, кој нуди рекордна аеродинамика и се фокусира на зголемување на ефикасноста за да обезбеди поголема километража.

Идниот модел ќе биде изграден на платформата „MMA“, која ќе биде клучна бидејќи некои од технологиите на „EQXX“ (обезбедуваат 95% ефикасност), електрониката за контрола на моќноста и други карактеристики може да се користат и во сериските автомобили. Сето ова, се разбира, ќе биде подредено на идејата за намалување на отпорот и зголемување на километражата.

Батеријата, електромоторите и некои други главни компоненти од „EQXX“ ќе бидат префрлени и на новиот седан и на другите идни сериски модели на „Mercedes“, потврдува главниот технолошки директор на марката – Маркус Шефер. Според него, целта е резултатите што ги постигна концептниот автомобил да се пренесат на сериските автомобили.

Во согласност со проектот „EQXX“, „Mercedes“ конкретно се фокусира на идејата за „поголем опсег постигнат со помали батерии“. Ова значи постигнување поголема густина на енергија од батериите во споредба со „Tesla Model 3“. Во исто време, досегот треба да надмине 524 km, што е најдобрата изведба на „Mercedes“ која моментално ја нуди теренецот „EQA“.

Голем технолошки напредок се очекува и во инфозабавниот систем, бидејќи новиот автомобил ќе го означи и дебито на „MB.OS“, новиот инфозабавен систем на „Mercedes“. Новиот модел најверојатно ќе понуди дигитална контролна табла со широк екран и инфозабавна табла, при што системот ќе работи на нов тип на процесор. Благодарение на него, компјутерот ги складира задачите и ги извршува сите одеднаш откако ќе се достигне одреден праг, заштедувајќи енергија и зголемувајќи го опсегот на возење во процесот.

За разлика од ривалите како „Volvo“ и „Polestar“, кои соработуваа со „Google“ за нивниот софтвер за инфозабава, германската фирма самостојно развива „MB.OS“ бидејќи сака да поседува сопствен оперативен систем за безбедност.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП