6 мај, 2024
ПочетнаТЕХНОЛОГИЈААстрономите на работ на ново откритие: „Ова може да биде нешто за...

Астрономите на работ на ново откритие: „Ова може да биде нешто за што никогаш не сме ни размислувале“

Според австралиските астрономи, откриен е чуден ротирачки објект на Млечниот Пат, кој не е како ништо што досега го виделе астрономите. Објектот, кој прв го открил еден студент кој работел на неговата теза, емитува масовен излив на радио бранови на секој час, три пати во исто време.

Според астрофизичарката Наташа Харли-Вокер, која го водела истражувањето, т.н. „пулс“ се јавува на секои 18,18 минути. Додека другите работи во вселената, како пулсирачките ѕвезди, се палат и гасат, Харли-Вокер вели дека никогаш порано не откриле фреквенција снимена на секои 18,18 минути.

Тие го сметаат ова откритие за „прилично морничаво“, рече Вокер, објаснувајќи дека „сеуште нема ништо слично на небото за што знаат“.

Научната заедница сега се обидува да открие што откриле. Успеале да утврдат неколку факти откако ги разгледале и сортираат собраните податоци. Имено, објектот е оддалечен околу 4000 светлосни години од Земјата, тој е исклучително светол и има многу силно магнетно поле. И покрај тоа што го откриле, тие тврдат дека има уште многу загатки за решавање.

„Со малку математика, ќе откриете дека овие тела не треба да имаат доволно моќ да произведуваат радио бранови како овој на секои 20 минути. Тоа едноставно не треба да биде можно. Знаеме само за еден бело џуџест пулс, но ништо толку големо. Ова може да биде нешто за што никогаш не сме ни размислувале, сосема нов вид на објект. Бев загрижена дека се вонземјани“, признала Харли-Вокер на прашањето дали силен, стабилен радио сигнал од вселената може да испрати некоја друга форма на живот.