26 април, 2024
ПочетнаТЕХНОЛОГИЈАЗошто во Европа се укинува „airplane mode“?

Зошто во Европа се укинува „airplane mode“?

Според новиот закон усвоен од Европската комисија, едно од најомразените правила на авиокомпаниите може да замине во заборав.

Патниците кои често патуваат со авион се навикнаа на правилото на некои авиокомпании дека паметните телефони мора да се префрлат на авионски режим(airplane mode), иако многумина не знаат зошто постои ова правило. Од друга страна, некои компании наплаќаат дополнително за Wi-Fi пристап во летот, но благодарение на новиот закон усвоен од Европската комисија, патниците на летовите на авиокомпаниите на ЕУ наскоро би можеле да ги користат сите стандардни мобилни функции додека летаат до нивната дестинација.

Европската комисија во четвртокот објави дека на авиокомпаниите со седиште во ЕУ сега ќе им биде дозволено да обезбедуваат пристап до 4G и 5G за сите патници. Кога конечно ќе се имплементира, патниците ќе можат да ги користат своите мобилни уреди на ист начин како и на земја, бидејќи компаниите ќе имаат пикоцел базни станици во нивните авиони кои ќе обезбедат поврзување со мобилната мрежа за време на летот.

Овие мали базни станици функционираат како минијатурни кули со ниска моќност кои ги надополнуваат типичните кули со пополнување на празнините на покриеност и претовар на мобилниот сообраќај. Резултатот е поширока, посигурна мобилна мрежа која обезбедува високи брзини на податоци и полесно распоредување користејќи едноставни, економични мобилни решенија.

Picocells се специфичен тип на мала, евтина технологија на базната станица која може да поддржува помеѓу 32 и 64 индивидуални корисници додека обезбедува мрежна покриеност до 250 метри. Нивната големина и леснотијата на инсталација внатре или на отворено ги прави идеални за зголемување на опсегот во објекти како што се училишта, трговски центри и други мали бизниси. Кога ќе бидат распоредени во авион, овие базни станици ќе ги пренасочуваат повиците, пораките и мобилните податоци до копнената мобилна мрежа.

Тиери Бретон, комесар за внатрешен пазар, го гледа новиот закон како потенцијален катализатор за растот на бизнисот и услугите на ЕУ. „Небото повеќе не е граница кога станува збор за можностите што ги нуди супербрзата поврзаност со голем капацитет“, рече Бретон.

Притисокот за проширување на распоредувањето на пристапот 4G и 5G веројатно ќе се прошири надвор од авијацијата. Комисијата, исто така, ја измени одлуката од 5 GHz, правејќи ги опсезите достапни за употреба во автомобили, автобуси и други форми на транспорт. Во измената на одлуката за спроведување се наведува дека земјите-членки ќе ги направат достапни фреквенциските опсези од 5 GHz за користење на патните возила најдоцна до јуни 2023 година.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП