3 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИТрошењето на туристите и Кина му помогнаa на „Burberry“

Трошењето на туристите и Кина му помогнаa на „Burberry“

Британскиот луксузен бренд „Burberry“ објави дека споредливите продажби за кварталот пораснале за 11% на годишно ниво, што е скок од резултатите од претходниот квартал и над пазарните прогнози. Продажбата беше поддржана од повисоките трошоци на туристите во Европа и олеснувањето на ограничувањата за Ковид-19 во Кина.

Перформансите во вториот квартал ги зголемија приходите на половина година на 1,35 милијарди фунти (1,61 милијарди американски долари), што е за 5 отсто повеќе по постојани девизни курсеви и подобри прогнози. Прилагодената оперативна добивка за првите шест месеци од финансиската година се зголеми за 6% на 238 милиони фунти.

Главниот извршен директор Џонатан Ајкеројд, исто така, го претстави својот план за поттикнување на растот, вклучувајќи ја и целта за двојно зголемување на продажбата на кожни производи, чевли и женска облека, како и зголемување од 50% на надворешната облека на среден рок.

Под водство на новиот креативен директор Даниел Ли, „Burberry“ ќе се „рефокусира на британското“ наследство, соопшти компанијата.

„„Burberry“ има извонреден договор, уникатно британско наследство и многу силна платформа на која може да се надоврзе, како што покажуваат резултатите од половина година“, рече Акеројд.

„Нашиот фокус во оваа следна фаза е на растот и забрзувањето“, рече тој, додавајќи дека долгорочната амбиција на брендот е да постигне продажба од 5 милијарди фунти.

Компанијата, позната по својот кариран дизајн, рече дека го задржува своето краткорочно водство. Таа има за цел раст на приходите од 7 до 9% и маржа од околу 20%.

Споредливите продажби во Кина, најголемиот самостоен пазар на „Burberry“, се стабилизираа во вториот квартал откако паднаа за 35% во првиот и покрај некои забрани за Ковид-19 во септември, соопшти компанијата.

Европа продолжува да има силни перформанси, додаде компанијата, со продажбата зголемена за 25% во вториот квартал, поддржана од растот на туристите од САД, Блискиот Исток и Азија надвор од Кина.

Сепак, американскиот континент продолжи да бележи слаби резултати, со пад на продажбата во вториот квартал за 3%, како одраз на одреден притисок во производите со пониска цена. Во исто време, американските потрошувачи трошат повеќе во Европа отколку дома.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП