25 април, 2024
ПочетнаТЕХНОЛОГИЈАДали „TikTok“ ќе ги надмине „Spotify“ и „Apple Music“?

Дали „TikTok“ ќе ги надмине „Spotify“ и „Apple Music“?

„ByteDance“, матичната компанија на „TikTok“, започна разговори со музички етикети за да ја прошири својата услуга за стриминг на десетици пазари, објави „Wall Street Journal“ оваа недела.

Ова ќе го стави „TikTok“ во директна конкуренција со „Spotify“, „Apple Music“ и другите големи стриминг услуги.

Според написот на „WSJ“, ова е проширување на услугата „Resso“ на компанијата, која моментално е достапна само во Индија, Индонезија и Бразил. Планот е таа да стане активна на уште неколку пазари, со тоа што САД нема да бидат дел во претстојната фаза на проширување.

„ByteDance“ сака услугата да биде интегрирана во „TikTok“ и да служи како главна платформа за дистрибуција на музика низ светот.

Изворите на „WSJ“ велат дека има значителна тензија во разговорите поради несогласувањата околу тоа како да се проценат промотивните придобивки на „TikTok“ за музичките етикети. Исто така, постои загриженост за можно мешање на кинеската влада во услугата.

Сепак, потегот изгледа природно за „TikTok“. Во последниве години, мрежата стана важен фактор за претворање на десетици песни во хитови. Најголемите синглови во 2020-та година, вклучувајќи ги „Blinding Lights“ на „The Weeknd“, „Heat Waves“ на „Glass Animals“ и „Drivers License“ на Оливија Родриго, сите добија поттик во нивниот подем на „TikTok“, а „Lil Nas X“ беше првиот од десетиците музички изведувачи чии кариерите се зголемија благодарение на нивниот успех на „TikTok“.

Како што забележува „WSJ“, проширувањето на „ByteDance“ во стриминг музиката ќе помогне да се задржат корисниците на платформата. Сепак, проблемите со авторските права веројатно ќе бидат тешко да се решат, имајќи предвид дека музичките компании со кои кинескиот гигант треба да преговара често се жалат на ниските плаќања на „Resso“.

Приходите на „ByteDance“ продолжуваат да растат за речиси 80% до 61,7 милијарди долари во 2021-ва година, но исто така се и трошоците на компанијата бидејќи се фокусира на растот. Кинеската компанија ќе потроши 27,4 милијарди долари во 2021-ва година, што е за 79% повеќе од претходната година, објави „WSJ“ претходно овој месец.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП