8 мај, 2024
ПочетнаТЕХНОЛОГИЈА„BeReal“ - новата социјална мрежа која сака да го освои светот (ВИДЕО)

„BeReal“ – новата социјална мрежа која сака да го освои светот (ВИДЕО)

Популарните социјални мрежи се појавуваат и исчезнуваат додека програмерите се обидуваат да го пронајдат следниот голем проект кој ќе стане популарен кај корисниците на генерацијата „Z“ (родени од 1996-та до 2009-та година). Повеќето испаруваат пред да стигнат до статусот на „Instagram“ или „Snapchat“. Меѓу новите играчи кои моментално земаат замав и сакаат да станат широко користени е апликацијата за споделување фотографии „BeReal“, пишува „CNBC“.

Основана во 2020-та година, „BeReal“ ги охрабрува корисниците да прават и прикачуваат неуредена фотографија дневно во различни периоди од денот. Известувањата може да се појават во 20 часот еден ден и во 11:48 часот следниот ден. Корисниците потоа имаат две минути да направат фотографија и да ја објават пред да биде предоцна.

По споделувањето, тие можат да видат кој од нивните пријатели објавил за тој ден и да коментираат или да реагираат со емотикони. Ако рамката е поставена доцна, апликацијата ги известува пријателите на корисникот, но нема други казни. Услугата користи и предни и задни камери за да им даде на корисниците јасна претстава за тоа што се случува во моментот.

„Тоа е глупаво, но се чувствувам како да служи за друга цел од „Instagram“ или „Snapchat““, вели Емили, корисничка која ја користи апликацијата два месеци. „Имам пријатели во услугата со кои не комуницирам редовно, но го ценам малиот прозорец низ кој можам да видам што прават еднаш дневно, дури и ако седат на компјутер или шетаат“, додава таа.

„BeReal“, со седиште во Франција, стигна до првите 20 на листата на најпопуларни бесплатни апликации во „App Store“ овој месец и е четврти меѓу социјалните мрежи на листата по трите услуги на „Facebook“.

До денес, „BeReal“ има околу 10,7 милиони инсталации ширум светот, според „Sensor Tower“. Неговиот рекорден месец беше април, кога достигна 3,6 милиони преземања, или 157% повеќе отколку во март, соопшти компанијата. „BeReal“ има програма колеџ и универзитет што веројатно ќе придонесе за растот на корисниците.

Услугата е бесплатна и сè уште нема реклами, така што стратегијата за монетизација останува нејасна, како што често се случува со новите социјални мрежи. Сепак, на инвеститорите им се допаѓа она што го гледаат доволно за да инвестираат во услугата со проценка од повеќе од 600 милиони долари, напиша „Business Insider“.

Портпаролот на „BeReal“ одби да коментира надвор од споделување основни факти за апликацијата.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП