26 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Skoda“ ја претстави најспортската „Fabia“ (ФОТО/ВИДЕО)

„Skoda“ ја претстави најспортската „Fabia“ (ФОТО/ВИДЕО)

Откако „Skoda“ објави дека нема да понуди „RS“ верзија за новата генерација на „Fabia“, „најпрефинетата“ верзија во гамата останува „Monte Carlo“.

И сега чешкиот производител на автомобили ја претстави сегашната модификација, која, како и претходните модели, повеќе се потпира на козметички интервенции отколку на промена во опсегот на мотори.

Промените почнуваат од каросеријата, каде што „Skoda“ примени различни црни акценти – на предната маска, престилка, капачиња на ретровизорите и праговите. Лажниот заден дифузор и големиот натпис „SKODA“ на хаубата се со иста боја. Покривот на хечбекот е исто така црн, што одлично е во контраст со оригиналната црвена боја на каросеријата.

„Skoda Fabia Monte Carlo“ е достапна со тркала со дијаметар од 16 инчи, но со доплата може да биде и со 17 инчи. Во двата случаи има отстранливи пластични капаци за бандажите, кои го подобруваат коефициентот на отпор. А ако сакате да ја жртвувате удобноста на сметка на стилот, сега ќе можете да нарачате дури и 18-инчни тркала.

Внатрешноста на чешкиот хечбек е генерално иста како и другите верзии, но „Monte Carlo“ стандардно доаѓа со спортски седишта и бројни црвени акценти. Има некои лажни карбонски детали на контролната табла и на вратите, како и контрастни бели шевови за тапацирот.

Амбиенталното „LED“ осветлување е исто така стандардно, но целосно дигиталната 10,25-инчна дигитална инструмент табла е достапна со дополнителни трошоци. Други додатоци вклучуваат аудио сабвуфер поставен на багажникот, 5 USB-C порти, безжично полнење и 10,25-инчен инфозабавен систем. Достапна е адаптивна контрола на патувањето, која работи со брзина до 210 km/h.

Иако е најавена како најспортската „Fabia“, верзијата „Monte Carlo“ доаѓа со нормалните мотори на моделот. Што значи дека можете да го нарачате дури и со еднолитарскиот атмосферски бензинец со 80 ks и 93 Nm, пренесувајќи потисок преку 5-брзински мануелен менувач. Овде забрзувањето до 100 km/h трае 15,5 секунди, а максималната брзина е 179 km/h.

На врвот на гамата е еднолитарски турбо мотор со 3 цилиндри и 95 ks (+175 Nm). Има и помоќна верзија со 110 ks и 200 Nm, што нуди избор помеѓу 6-брзински мануелен или 7-брзински автоматски „DSG“ менувач. Овде, забрзувањето до 100 km/h трае 10 секунди (9,9 со „DSG“), а максималната брзина е 205 km/h.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП