Најновиот додаток на франшизата „Call of Duty“ беше претставен ширум светот на сите платформи во петокот, а како што покажува графиконот, ова е секогаш значаен настан во светот на видео игрите, пишува „Statista“.
Кога станува збор за најпродаваните гејмерски франшизи на сите времиња, акционата игра на „Activision“ е на третото место по гигантот „Mario“ на „Nintendo“ и класиката за сите времиња – „Tetris“.
Почнувајќи од април 2021-ва година, продажбата на „Call of Duty“ надмина 400 милиони единици, што го рангира пред иконските имиња како што се „Pokémon“, „Grand Theft Auto“ и, се разбира, најуспешната фудбалска игра – серијата „FIFA“ на „EA Games“.
„Call of Duty“ е најуспешната игра во категоријата „шутер“ во прво лице, далеку пред своите конкуренти. Проценките на неговиот најблизок ривал, франшизата „Battlefield“ на „ЕА“, сугерираат дека играта е продадена во околу 65 милиони единици.
Меѓутоа, во исто време, иако „CoD“ ги менува програмерите и се преродува секоја година, „Battlefield“ има многу подолг животен циклус, а игрите обично ги издаваат од „DICE“ на секои две или три години.
