19 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИИ „Continental“ ја намали својата прогноза поради недостигот на чипови

И „Continental“ ја намали својата прогноза поради недостигот на чипови

Беше само прашање на време кога „Continental“ ќе ги намали целите за профит за тековната година. По добавувачите „Hella“, „Faurecia“, „Aptiv“ и „Magna“, компанијата наведена во „DAX“, исто така, треба да му оддаде почит на недостатокот на чипови и кревките синџири на снабдување. Наместо до 34,5 милијарди евра, „Continental“ сега очекува приходи од само 32,5 до 33,5 милијарди евра, објави компанијата во петокот со задолжително известување до регулаторите.

Кризата со чипови и недостатокот на материјали исто така влијаат врз профитот. Прилагодената оперативна профитна маржа се проценува на меѓу 5,2 и 5,6% за целата година. Првично „Continental“ очекуваше 6,5 до 7%.

Компанијата го обвинува своето прилагодување на профитот првенствено на падот на податоците за продажбата како резултат на кризата со чипови. На почетокот на годината, индустријата сепак очекуваше значително закрепнување на продажбата на автомобили ширум светот по пандемијата. Во 2021-ва година требаше да се произведат до 10% повеќе автомобили. Наместо тоа, во најлош случај, „Continental“ дури очекува продажбата да се намали за еден процент од претходната година.

Особено, третиот квартал беше лош за индустријата на добавувачи. За овој период „Continental“ пријавува слободен паричен тек од само 12 милиони евра. За истиот период од минатата година, тој беше под 1,8 милијарди евра. По предупредувањето за заработка, акцијата падна и го избриша речиси целиот дневен раст, но потоа закрепна прилично брзо и неодамна повторно порасна за повеќе од три проценти.

„Негативните ефекти од зголемените трошоци за важни набавки, вклучувајќи електроника и електромеханички компоненти за автомобилска технологија, суровини за технологија на гума, како и енергија и логистика, значително се зголемуваат“, се вели во соопштението на групата.

Групацијата мора да прифати значително повисоки логистички трошоци дури и за испорака на чипови. Бидејќи дел од нив се испорачуваат со авион, само годинава компанијата очекува дополнителни трошоци од околу 200 милиони евра. Од друга страна, „Continental“ ги намалува трошоците за истражување и развој на полето на автоматско возење од 200 милиони на меѓу 100 и 150 милиони евра.

На овој начин менаџментот го штити слободниот паричен тек кој годинава ќе биде значително помал од првично планираниот. Наместо 1,1 до 1,5 милијарди евра, „Continental“ прифаќа само 800 милиони евра во најлош случај и 1,2 милијарди евра во најдобар случај.

Резултатите во автомобилската поделба веројатно ќе бидат особено горчливи за шефот на „Continental“, Николај Цецер. Ова е местото каде што компанијата ја комбинира својата основна дејност со автомобилски компоненти, сензори и софтвер. Оваа година, единицата ќе пријави поголем пад отколку во фискалната 2020-та година, со дефицит од два до 2,5 проценти. Ова покажува дека кризата со чипови предизвикува повеќе проблеми за добавувачот отколку затворањето на погоните поврзани со пандемијата пред една година.

Одделот за гуми и индустрија, од друга страна, повторно го спасува целокупниот извештај на „Continental“. Продажбата и профитот веројатно ќе бидат малку под прогнозите. Во однос на претходната година, компанијата дури очекува и повисока EBITА маржа до 12,7% – иако зголемените трошоци за гума, на пример, се рефлектираат во извештајот со дополнителна тежина од 550 милиони евра.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП