25 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИШто придонесе за растот на „Pernod Ricard“

Што придонесе за растот на „Pernod Ricard“

Францускиот производител на алкохолни пијалоци „Pernod Ricard“ изјави дека очекува растот на продажбата да продолжи до фискалната 2022-ра година, иако може малку да забави. Силната побарувачка во Кина, САД и Индија и помогна на компанијата да го надмине својот раст од 20% во првиот квартал.

Пернод, вториот по големина производител на алкохол во светот по „Diageo“, рече дека потрошувачката на луѓето кои останале дома поради пандемијата останува одржлива, а отворањето на барови и ресторани, исто така, понуди одредена поддршка. Патувањето сè уште не е силно, но компанијата сепак го освои кварталот поради слабиот репер.

Фискалната година на „Pernod Ricard“ започна на 1-ви јули.

„Очекуваме добриот раст на продажбата да продолжи до крајот на фискалната 2022-ра година, иако тој благо ќе забави во споредба со првиот квартал. Ќе продолжиме да ја имплементираме нашата стратегија, особено со забрзување на нашата дигитална трансформација и реинвестирање, за да ги искористиме сегашните и идните можности за раст“, ​​рече претседателот и извршен директор Александар Рикард.

Во фискалната 2022-ра година, „Pernod Ricard“ ќе инвестира многу во рекламирање и промоции и структурни трошоци и ќе спроведе половина од веќе најавената програма за откуп на акции од 500 милиони евра во првата половина.

За првиот квартал, кој заврши на 30-ри септември, „Pernod Ricard“, кој ги поседува коњакот „Martell“, шампањот „Mumm“ и вотката „Absolut“, објави продажба од 2,718 милијарди евра со годишна стапка на раст од 20%. Пазарот очекуваше раст од 15,7%.

Силниот почеток на годината се одрази со скок од 9 отсто во продажбата во САД – најголемиот пазар на „Pernod Ricard“, со добро полнење пред празничната сезона и продолжување на побарувачката за вискиот „Jameson“ по повторното отворање на баровите и рестораните.

Во Кина, продажбата се зголеми за 22% како резултат на побарувачката за време на националниот есенски фестивал и повисоките цени на коњакот „Martell“. Кина учествува со околу 9% во продажбата на „Pernod“ и е втор најголем пазар. Глобалната продажба на патувања се зголеми за 55% на годишно ниво, враќајќи се на растот во сите региони и искористувајќи ја многу поволната база за споредба.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП