19 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИПриходите на „BuzzFeed“ пораснаа за 51% пред ИПО-то

Приходите на „BuzzFeed“ пораснаа за 51% пред ИПО-то

Американската социјална мрежа „BuzzFeed“ ги објави кварталните резултати за прв пат откако ги објави плановите да излезе на берза, кажувајќи им на инвеститорите дека нејзините приходи од реклами значително се зголемија додека економијата излегува од пандемијата на коронавирусот.

„BuzzFeed“ објави 89,1 милиони американски долари во вкупен приход за вториот квартал, што претставува зголемување од околу 51% во однос на истиот период од претходната година. Компанијата го припишува растот делумно на својот бизнис за е-трговија, кој генерира приходи преку препорака и продажба на производи преку Интернет.

Приходите од рекламирање на „BuzzFeed“ достигнаа 47,8 милиони долари во вториот квартал, што е за 79 проценти повеќе од претходната година. Компанијата рече дека повисоките програмски цени за рекламирање, еден вид реклама за авто-продажба што компанијата ја избегна во раните години, помогнаа да се генерираат повисоки приходи.

„BuzzFeed“ планира да излезе во јавноста преку спојување со компанијата „SPAC“ подоцна во оваа година. Во јуни, „BuzzFeed“ постигна договор за спојување со „890 5th Avenue Avenue Partners“ и за купување на „Complex Networks“, дигитална издавачка компанија позната по ова, за покривање на уличната мода со серија интервјуа со познати личности, „Hot Ones“.

Договорот со „SPAC“ му дава на основачот на„ BuzzFeed“, Peон Перети, контрола врз гласовите и средствата на компанијата за дополнителни зделки. Перети се согласи на одредени услови, вклучително и попусти за најголемиот инвеститор во „NBCUniversal“, што може да изврши поголем притисок врз „BuzzFeed“ доколку цената на акциите не достигне одреден праг.

„BuzzFeed“ тврди дека 789.000 американски долари нето загуба за вториот квартал, откако трошоците за нејзино купување на комплексни мрежи и планот за излегување во јавноста го надминаа профитот. Компанијата соопшти дека на прилагодена основа, без камата, амортизација и трансакциски трошоци, достигнала добивка од 5,7 милиони американски долари.

За споредба, пред една година „BuzzFeed“ имаше нето загуба од 5,7 милиони американски долари и загуба од околу 1,4 милиони долари, според документите поднесени до регулаторите.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП