19 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИРезултатите на „Twitter“ растат по една особено хаотична година

Резултатите на „Twitter“ растат по една особено хаотична година

„Twitter“ објави заработка за вториот квартал што ги надмина прогнозите на аналитичарите. Таа, исто така, го предвиде тековниот квартал, што исто така ги надмина очекувањата во услови на глобални настани како што се Олимписките игри, кои го зголемија нивниот рекламен бизнис. Цената на акциите на компанијата се зголеми за 5% за време на последното берзанско тргување, пишува „Bloomberg“.

Приходите ќе бидат помеѓу 1,22 и 1,3 милијарди долари во периодот што завршува во септември, соопшти компанијата со седиште во Сан Франциско. Просечната прогноза на аналитичарите е 1,17 милијарди долари, покажуваат податоците собрани од „Bloomberg“. Приходите за вториот квартал скокнаа за 74% на 1,19 милијарди долари од една година порано. Аналитичарите очекуваа 1,06 милијарди долари.

„Twitter“ додаде 7 милиони нови корисници во вториот квартал, со што вкупниот број на дневни корисници на услугата достигна 206 милиони. Овие податоци се во согласност со очекувањата на аналитичарите. Бројот на корисници на „Twitter“ во САД опадна за 1 милион на 37 милиони во периодот што заврши на 30-ти јуни.

Пред една година, „Twitter“ се соочи со еден од најтешките квартали, кога многу компании организираа да ги повлекуваат буџетите за рекламирање поради пандемијата. Социјалната мрежа се потпира на брендовите во најголемиот дел од своите приходи од рекламирање, во периодот април-јуни 2020-та година, приходите од продажба се намалија за 19%. За да ги зголеми своите приходи, „Twitter“ започна поагресивно да се потпира на рекламирање кое бара директно дејствување, како што е инсталирање апликација или посета на веб-страница.

Новите податоци сугерираат дека компанијата расте по хаотична година во која се вклучени пандемија и претседателски избори во САД. Вториот настан доведе до конечна суспензија на профилот на претходниот шеф на државата Доналд Трамп.

Цената на акциите на „Twitter“ достигна 76,70 долари за време на последното берзанско тргување, откако сесијата ја заврши порано на 69,57 долари. Од почетокот на годината, вредноста на хартиите од вредност се зголемија за 28%.

Иако приходите од рекламирање се зголемуваат, не се очекува учеството на „Twitter“ на глобалниот пазар да расте – знак за пошироко проширување на рекламната индустрија. И покрај силниот квартал и прогнозата, глобалниот удел на компанијата на пазарот за дигитално рекламирање ќе остане само 0,9% во 2021-ва година, според „EMarketer“. За споредба, „Facebook“ ќе заземе околу 24% од пазарот.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП