24 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Zoom“ очекува високи годишни приходи, што сигнализира одржливост

„Zoom“ очекува високи годишни приходи, што сигнализира одржливост

„Zoom Video Communications Inc.“ предвидува годишни приходи кои би ги надминале предвидувањата на аналитичарите, сигнализирајќи дека услугата за видео конференции се очекува да остане сеприсутна во секојдневниот живот на потрошувачите, дури и кога пандемијата ќе се повлече. Цените на нејзините акции се зголемија за околу 10% во продолжената сесија.

Приходите ќе достигнат 3,78 милијарди долари во фискалната 2022-ра година, се вели во соопштението на компанијата со седиште во Сан Хозе, Калифорнија. Иако предвидениот годишен раст на приходите од 43% е далеку од импресивните 326% од фискалната година што заврши на 31-ви јануари, „Zoom“ ја надмина просечната проценка на аналитичарите за 37%, според анкетата на „Bloomberg“. Заработката, со исклучок на некои ставки, ќе биде до 3,65 долари по акција. Аналитичарите предвидуваат профит од 2,97 долари по акција.

Инвеститорите стравуваат дека производителот на софтвер нема да може да го продолжи драматичниот раст во 2020-та година, што се случи кога луѓето беа принудени од своите домови да работат работи поврзани со работата, училиштето, пријателите и семејството. Иако акциите на „Zoom“ пораснаа скоро пет пати во минатата година бидејќи станаа еден од најголемите корисници од пандемијата, во првите два месеци од 2021-ва година акциите додадоа само 11% пред да пораснат за скоро 10% во понеделникот за да достигнат ниво од 409,66 долари во Њу Јорк. Извршниот директор Ерик Јуан се обиде да ги диверзифицира можностите на „Zoom“ и да додаде производи како што е телефонскиот систем заснован на облак за да им се допадне на поголемите бизниси и малите и средни бизниси.

„Ние веруваме дека сме во добра позиција за силен раст со нашата иновативна платформа за видео комуникација на која нашите клиенти можат да го градат, управуваат и развиваат својот бизнис, нашата светски позната марка, и тимот секогаш се фокусираше на испорака на среќа на нашите клиенти“, рече Јуан во изјавата.

Приходите се зголемија тројно на 882,5 милиони долари во фискалниот четврти квартал, соопшти компанијата. Во просек, аналитичарите очекуваа 811 милиони долари. Заработката, со исклучок на некои ставки, беше 1,22 центи по акција, во споредба со просекот од 79 центи.

„Според наше мислење, и дали сакате или не, видеото ќе продолжи да биде клучен елемент во нашето секојдневие и понатаму ќе биде вградено во работата, училиштето итн., и сè повеќе во корпоративниот сегмент“, напиша Мет Ван Влејт, аналитичар во „BTIG“, во белешката пред презентацијата на резултатите.

„Zoom“ нуди бесплатни видео повици до 40 минути и до 100 учесници пред корисниците да наплатат за услугата. Аналитичарите се фокусираа на бројот на клиенти кои нарачуваат месечна или годишна претплата, особено кај корисниците на компанијата.

Компанијата соопшти дека има 467.100 клиенти со повеќе од 10 вработени, што е зголемување за околу 8% во однос на претходниот период и во споредба со просечните очекувања на аналитичарите од 442.570. Аналитичарите предвидоа дека компанијата ќе има 1.474 такви големи клиенти.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП