26 април, 2024
ПочетнаТЕХНОЛОГИЈАТесла се пофали: Велат дека со нивниот автопилот шансите за сообраќајна несреќа...

Тесла се пофали: Велат дека со нивниот автопилот шансите за сообраќајна несреќа се дури 7 пати помали

Официјалните податоци на Тесла покажуваат дека нивните автомобили, додека се управуваат од автопилот, учествуваат во сообраќајни несреќи на секои 3,45 милиони милји.

Кој е побезбеден и подобар возач – луѓето или компјутерите? Ако го прашате Google, или нивниот Waymo, одговорот е повеќе од јасен – најдобриот двигател на светот е нивниот компјутер, кој веќе помина милиони километри без некои поголеми проблеми. Илон Маск, кој веќе подолго време го најавува целосно автономниот Тесла, не е скржав во пофалбите за неговиот автопилот.

Оваа недела, Тесла објави безбедносен извештај за бројот на несреќи со нивните возила, истакнувајќи ги несреќите на Тесла со вклучен автопилот, несреќи во кои автопилотот не бил активиран, но безбедносните опции биле, и бројот на несреќи без активирани опции за безбедност. Заклучокот на компанијата на Маск е дека ќе имате седум пати помала веројатност да учествувате во сообраќајна несреќа со активиран автопилот од просекот на сообраќајни несреќи во САД.

Податоците за САД покажуваат дека сообраќајна несреќа се случува на секои 484 илјади милји. Што се однесува до Тесла, возилата со активиран автопилот учествуваат во сообраќајни несреќи на секои 3,45 милиони милји или повеќе од 5,5 милиони километри, а врз основа на овие податоци тие велат дека веројатноста за несреќа со автопилотот е седум пати помала. Возилата на Тесла без автоматски пилот, но со активирани безбедни опции, учествуваат во сообраќајни несреќи на секои 2,05 милиони милји, додека бројката за возилата на Тесла без автоматски пилот и опции за безбедност е 1,27 милиони милји.

Ова се податоци за последниот квартал на 2020 година, а во споредба со последниот квартал од 2019 година, бројките се подобриле за возење со автопилот (во 2019 година, тие учествуваа во сообраќајни несреќи на секои 3,07 милиони километри), додека за другите две категории малку се влошиле.

Бројките објавени од Тесла, посочуваат на страницата “Electrek”, сепак се прилично измамнички и не ја покажуваат вистинската состојба на работите. Имено, автоматскиот пилот најчесто се користи на автопатите каде што сообраќајките се поретки, а километражата е полесна за собирање, додека официјалните бројки од 484 илјади милји се однесуваат на сите сообраќајни несреќи, вклучувајќи ги градските и локалните патишта, паркинзите и слично, каде што бројот на сообраќајни несреќи е многу поголем.

Сепак, за пофалба е фактот што возилата на Тесла со активиран автопилот, па дури и само на автопатите, се вклучени во сообраќајни несреќи на скоро 3,5 милиони милји. Ќе биде интересно да се види како ќе изгледа таа бројка кога новата верзија на Full Self-driving софтверот ќе биде достапна за поголем број корисници и кога автопилотот почесто ќе го вози Тесла по градските улици.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП