29 март, 2024
ПочетнаКОМПАНИИГлобалната продажба на „McDonald's“ се подобри во третиот квартал

Глобалната продажба на „McDonald’s“ се подобри во третиот квартал

Глобалната продажба на „McDonald’s“ се подобри во третиот квартал од вториот квартал, која е за 2,2% помалку на годишна основа, бидејќи нарачките со автомобил скокнаа и специјалните промоции доведоа до двоцифрен раст на продажбата во септември, соопшти компанијата.

Споредбената продажба падна за скоро 24 проценти во однос на претходниот квартал бидејќи беа затворени рестораните и американските потрошувачи останаа дома во раните месеци од пандемијата.

Со оглед на неизвесноста претходно во оваа година во врска со ковид-19 и влијанието врз работењето, ланецот за брза храна со седиште во Чикаго ги ограничи своите рекламни трошоци, но сега започна да го користи својот буџет за маркетинг за националните кампањи.

Во средината на септември, таа започна промоција за ограничено време со раперот Тревис Скот. Исто така го додаде „Spicy Chicken McNuggets“ и понуди специјални понуди за Националниот ден на чизбургерот.

Глобалните резултати беа поддржани со позитивен момент во Соединетите држави, каде продажбата на продавници кои беа отворени најмалку една година порасна за 4,6 проценти во кварталот што заврши на 30-т септември.

Сепак, продажбата во Франција, Шпанија, Германија и Велика Британија забави.

Во средата, управниот одбор на „McDonald’s“ одобри 3% зголемување на кварталната дивиденда за акционерите на 1,29 долари по обична акција.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП