„Unilever“ објави послаби податоците за продажбата во четвртиот квартал од 2018-та година, отколку што се очекуваше, а главната причина за ефикасноста беше недостатокот на раст на развиените пазари, објави „Ројтерс“.
Во својот прв извештај, предводен од неговиот нов извршен директор, Алан Џоуп, производителот на сапуните „Dove“ и на сладоледот „Ben & Jerry“, вели дека главната продажба во последните три месеци од минатата година е зголемена за 2,9%. Сепак, ова е под предвидувањата на аналитичарите за раст во просек од 3,5%.
За годината „Unilever“ има промет од 49,6 милијарди евра, не вклучувајќи ја продажбата на поделбата за лубриканти на компанијата и добивка од 3,48 евра по акција.
Британско-холандската компанија претходно предвиде растот на продажбата за годината да биде на дното на проектираниот опсег од 3 до 5 проценти.
Што се однесува до проекциите на „Unilever“ за 2019-та година, компанијата очекува условите на пазарот во текот на годината да останат тешки и прогнозата за главните продажби е повторно во долниот дел од опсегот од 3-5%. Сепак, проекциите се за континуирано подобрување на основната оперативна маргина и стабилните слободни парични текови.
Компанијата, исто така, продолжува да ги исполнува своите цели до 2020-та година.