2 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИНедостатокот на раст на развиените пазари ги намали резултатите на Unilever

Недостатокот на раст на развиените пазари ги намали резултатите на Unilever

„Unilever“ објави послаби податоците за продажбата во четвртиот квартал од 2018-та година, отколку што се очекуваше, а главната причина за ефикасноста беше недостатокот на раст на развиените пазари, објави „Ројтерс“.

Во својот прв извештај, предводен од неговиот нов извршен директор, Алан Џоуп, производителот на сапуните „Dove“ и на сладоледот „Ben & Jerry“, вели дека главната продажба во последните три месеци од минатата година е зголемена за 2,9%. Сепак, ова е под предвидувањата на аналитичарите за раст во просек од 3,5%.

За годината „Unilever“ има промет од 49,6 милијарди евра, не вклучувајќи ја продажбата на поделбата за лубриканти на компанијата и добивка од 3,48 евра по акција.

Британско-холандската компанија претходно предвиде растот на продажбата за годината да биде на дното на проектираниот опсег од 3 до 5 проценти.

Што се однесува до проекциите на „Unilever“ за 2019-та година, компанијата очекува условите на пазарот во текот на годината да останат тешки и прогнозата за главните продажби е повторно во долниот дел од опсегот од 3-5%. Сепак, проекциите се за континуирано подобрување на основната оперативна маргина и стабилните слободни парични текови.

Компанијата, исто така, продолжува да ги исполнува своите цели до 2020-та година.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП