Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Министерот Шапуриќ во посета на „Виталиа”: Извозните проекти се двигател на македонската економија

Време: 10:36

Датум: септември 13, 2018

Категорија: КОМПАНИИ

Добрите македонски производствени компании треба дополнително да се поддржат, за да бидат уште поуспешни, што е дел од заложбите на Владата на Р. Македонија.  Тие се двигател на екoномијата, придонесуваат кон зголемен извоз, раст на вработеност, поголем ГДП, и отвораат поголема европска перспектива за земјава.

Една од нив е компанијата за производство на здрава храна Виталиа ДОО Скопје, која денес ја посети Министерот во Владата на Р. Македонија задолжен за регулатива за подобрување на инвестициска клима за домашните компании проф. д-р Зоран Шапуриќ Зоран Шапуриќ, со цел директно да се запознае со нејзиното работење, перспективите, плановите за развој и евентуалните потешкотии во работењето.

Владата на Р. Македонија треба да создава предуслови за развој на бизнис секторот за стабилно  пазарно работење, да помогне и го поддржи тоа што е добро, секако во рамките на своите можности. Производството, извозот, генерираа вработувања, директно придонесуваат кон раст на БДП.  Виталиа е пример за компанија со визија, компанија  која веќе 25 години се носи со сите предизвици, и која континуирано  се прилагодува на новите трендови и потреби на современите потрошувачи, изјави Министерот Шапуриќ, на средбата со менаџерскиот тим на Виталиа.

„Виталиа” ги следи истражувањата и трендовите во прехранбената индустрија како и најновите технолошки новитети и согласно нив креира здрави иновативни производи создадени според потребите на потрошувачите.

По повод 25 години јубилеј, Виталиа отвори нов погон и го зголеми производствениот капацитет за 100% во категоријата мусли и барови. Нашата стратегија за развој ни донесе раст на извозот за 15% и пораст за 30% на бројот на вработени во првите 8 месеци од 2018 година.

Како резултат на извозот на поширокиот асортиман на производи, пред се во категоријата на производи без шеќер, протеински и безглутенски производи, продуктите на Виталиа се одлично прифатени од потрошувачите, затоа што станува збор за високо нутритивни производи, кои ги задоволуваат потребите na потрошувачите за здрав дневен оброк на различни целни групи.

Виталиа е меѓу ретките компании во регионот која ги има имплементирано најстрогите интернационални стандарди за безбедна храна како BRC,  IFS како и SA800 сертификатот за политика на општествена одговорност. Истовремено ги има имплементирано најспецифичните религиозни стандарди KOSHER и HALAL кој ги отворија можностите за извоз во земјите од Блискиот исток, Израел и ОАЕ. А од самото основање сме целосно фокусирани на развивање, подигнување и унапредување на свеста на потрошувачите и промена на потрошувачките навики, како еден од предусловите за здрав, квалитетен и долг живот., изјави Искра Ветаџокоска Муцунска – менаџер и косопственик на „Виталиа”

###############

Производите на „Виталиа” се извезуваат во повеќе од 55 земји, на 5 континенти и тоа Европската Унија, Америка, Австралија, Јапонија, Блискиот исток, Русија, Индија, Либан, ОАЕ, Казахстан, Бразил, Сејшели…

Како резултат на квалитетните и оригинални производи, добрата дистрибуција и спремноста да се задоволат специфичните барања на купувачите, денес брендот „Виталиа” е присутен во најпознатите светски трговски синџири  како: Auchan, Tesco, Kaufland, Metro, Billa,Veropulos, Carrefour, Spar, Merkator, Konzum, Delhaize, Wholefoods, DM, а од пред две години Виталиа брендот е присутен и насветската online продавница amazon.com како и на рафтовите на Wholefoods USA и Канада.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Дизајнерската компанија „Орла Кили“ го затвори бизнисот

    Дизајнерската компанија „Орла Кили“ го затвори бизнисот

    Дизајнерката на модни парчиња и предмети за домаќинство Орла Кили најави дека ги затвора сите продавници, како и веб-страницата поради голем пад во профитот. Орла…

  • Nestle може да се раздели со бизнисот за производи за кожа

    Nestle може да се раздели со бизнисот за производи за кожа

    „Nestle“ соопшти дека ги испитува стратешките опции за бизнисот со производи за кожата, истакнувајќи дека делот што некогаш се го сметале како „ѕвезда“ која ќе…

  • ЕУ го губи трпението за „Фејсбук“

    ЕУ го губи трпението за „Фејсбук“

    Еврокомесарката за правда, Вера Јурова, на американскиот медиумски гигант „Фејсбук“ му даде рок до крајот на годината да постапи по регулативите за заштита на потрошувачите…

  • Новиот дом на Вип – повеќе од само обичен деловен простор(фото)

    Новиот дом на Вип – повеќе од само обичен деловен простор(фото)

    Новите деловни простории во строгиот центар на Скопје се дизајнирани да обезбедат највисока агилност во  работењето и  најдобар работен ден за сите вработени Скопје, 20…

  • Volkswagen се повлече од Иран

    Volkswagen се повлече од Иран

    Германскиот производител на автомобили „Volkswagen“ ќе ги затвори речиси сите свои активности во Иран. Ова го објави денеска „Bloomberg“, повикувајќи се на американскиот амбасадор во…

  • Македонските кроасани 4U со реномираниот сертификат за квалитет IFS го освојуваат ЕУ пазарот

    Македонските кроасани 4U со реномираниот сертификат за квалитет IFS го освојуваат ЕУ пазарот

    Покрај отворањето на нов производствен погон опремен со најсовремени машини, фабриката „Жито пром“ од Гевгелија неодамна го доби и ценетиот интернационален сертификат IFS (International Featured…

  • Мaск загуби милијарди долари поради еден твит

    Мaск загуби милијарди долари поради еден твит

    Една непромислена објава на социјалните мрежи Илон Маск може да го чини милијарди долари. Акциите на главната компанија на Маск, автопроизводителот „Тесла“, веќе паднаа за…

  • Моделот на работењето на Амазон под лупа на Европската Комисија

    Моделот на работењето на Амазон под лупа на Европската Комисија

    Европската комисија ги испитува активностите на онлајн тргувањето, но исто така и тргувањето на Амазон, изразувајќи загриженост дека компанијата може неправилно да конкурира поради својата…

  • Европската Унија го истражува „Амазон“

    Европската Унија го истражува „Амазон“

    Европската комисија ја испитува двојната улога на „Амазон“ на онлајн-трговец и онлајн-платформа за тргување поради страв дека компанијата би можела да биде нефер во поглед…

  • Qatar Airways објави загуба од речиси 70 милиони долари

    Qatar Airways објави загуба од речиси 70 милиони долари

    Катарската авио-компанија „Qatar Airways“ забележаа загуба од 69 милиони долари во оваа финансиска година, што претставува пад од над 800 милиони долари во однос на…