Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Министерот Шапуриќ во посета на „Виталиа”: Извозните проекти се двигател на македонската економија

Време: 10:36

Датум: септември 13, 2018

Категорија: КОМПАНИИ

Добрите македонски производствени компании треба дополнително да се поддржат, за да бидат уште поуспешни, што е дел од заложбите на Владата на Р. Македонија.  Тие се двигател на екoномијата, придонесуваат кон зголемен извоз, раст на вработеност, поголем ГДП, и отвораат поголема европска перспектива за земјава.

Една од нив е компанијата за производство на здрава храна Виталиа ДОО Скопје, која денес ја посети Министерот во Владата на Р. Македонија задолжен за регулатива за подобрување на инвестициска клима за домашните компании проф. д-р Зоран Шапуриќ Зоран Шапуриќ, со цел директно да се запознае со нејзиното работење, перспективите, плановите за развој и евентуалните потешкотии во работењето.

Владата на Р. Македонија треба да создава предуслови за развој на бизнис секторот за стабилно  пазарно работење, да помогне и го поддржи тоа што е добро, секако во рамките на своите можности. Производството, извозот, генерираа вработувања, директно придонесуваат кон раст на БДП.  Виталиа е пример за компанија со визија, компанија  која веќе 25 години се носи со сите предизвици, и која континуирано  се прилагодува на новите трендови и потреби на современите потрошувачи, изјави Министерот Шапуриќ, на средбата со менаџерскиот тим на Виталиа.

„Виталиа” ги следи истражувањата и трендовите во прехранбената индустрија како и најновите технолошки новитети и согласно нив креира здрави иновативни производи создадени според потребите на потрошувачите.

По повод 25 години јубилеј, Виталиа отвори нов погон и го зголеми производствениот капацитет за 100% во категоријата мусли и барови. Нашата стратегија за развој ни донесе раст на извозот за 15% и пораст за 30% на бројот на вработени во првите 8 месеци од 2018 година.

Како резултат на извозот на поширокиот асортиман на производи, пред се во категоријата на производи без шеќер, протеински и безглутенски производи, продуктите на Виталиа се одлично прифатени од потрошувачите, затоа што станува збор за високо нутритивни производи, кои ги задоволуваат потребите na потрошувачите за здрав дневен оброк на различни целни групи.

Виталиа е меѓу ретките компании во регионот која ги има имплементирано најстрогите интернационални стандарди за безбедна храна како BRC,  IFS како и SA800 сертификатот за политика на општествена одговорност. Истовремено ги има имплементирано најспецифичните религиозни стандарди KOSHER и HALAL кој ги отворија можностите за извоз во земјите од Блискиот исток, Израел и ОАЕ. А од самото основање сме целосно фокусирани на развивање, подигнување и унапредување на свеста на потрошувачите и промена на потрошувачките навики, како еден од предусловите за здрав, квалитетен и долг живот., изјави Искра Ветаџокоска Муцунска – менаџер и косопственик на „Виталиа”

###############

Производите на „Виталиа” се извезуваат во повеќе од 55 земји, на 5 континенти и тоа Европската Унија, Америка, Австралија, Јапонија, Блискиот исток, Русија, Индија, Либан, ОАЕ, Казахстан, Бразил, Сејшели…

Како резултат на квалитетните и оригинални производи, добрата дистрибуција и спремноста да се задоволат специфичните барања на купувачите, денес брендот „Виталиа” е присутен во најпознатите светски трговски синџири  како: Auchan, Tesco, Kaufland, Metro, Billa,Veropulos, Carrefour, Spar, Merkator, Konzum, Delhaize, Wholefoods, DM, а од пред две години Виталиа брендот е присутен и насветската online продавница amazon.com како и на рафтовите на Wholefoods USA и Канада.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Македонски Телеком бележи раст на добивката за 2018 година

    Македонски Телеком бележи раст на добивката за 2018 година

    Пораст  на бројот на корисници на широкопојасен интернет и IPTV услугите Нето добивката бележи раст од 2,5 отсто Македонски Телеком бележи позитивни трендови во работењето…

  • Швајцарската Glencore го прифати парискиот климатски договор

    Швајцарската Glencore го прифати парискиот климатски договор

    Една од најголемите компании во светот за ископ на јаглен, „Glencore Plc“ одлучи да го ограничи производството на цврсти фосилни горива, со што цели да…

  • Банкарскиот гигант “UBS” казнет со 3,7 милијарди евра за даночна измама

    Банкарскиот гигант “UBS” казнет со 3,7 милијарди евра за даночна измама

    Парискиот суд во средата го казни швајцарскиот банкарски гигант УБС со 3,7 милијарди евра за даночна измама, што е рекорд за Франција, пренесува „Локал“. Банката беше осудена за нелегално помагање на…

  • Tencent нема да ги намали своите инвестиции во оваа година

    Tencent нема да ги намали своите инвестиции во оваа година

    Кинескиот гигант „Tencent Holdings“ нема да намали инвестициите во оваа година, откако инвестираше во „ИПО“-то на 16 компании во 2018-та година. Ова го откри претседателот…

  • Walmart ги надмина сите очекувања за профитот и приходите во четвртиот квартал

    Walmart ги надмина сите очекувања за профитот и приходите во четвртиот квартал

    Најголемиот малопродажен синџир во САД, „Walmart“ ги надмина очекувањата на профитот и приходите, а онлајн продажбата се зголеми во четвртиот квартал од минатата година. Цената…

  • Alibaba го зголеми својот удел во најголемата кинеска инвестициска банка

    Alibaba го зголеми својот удел во најголемата кинеска инвестициска банка

    Кинескиот гигант во електронската трговија „Alibaba Group Holding“ го зголеми својот удел во најголемата локална инвестициска банка – „China International Capital“. „Alibaba“ купи акции кои…

  • Qualcomm инсистира на забрана за увоз на iPhone во САД

    Qualcomm инсистира на забрана за увоз на iPhone во САД

    Американскиот производител на чипови „Qualcomm“ ги повикува американските трговски регулатори да се откажат од одлуката на судот од пониска инстанца и да го забранат увозот…

  • Air France-KLM се бори со трошоците за гориво со подлабока интеграција

    Air France-KLM се бори со трошоците за гориво со подлабока интеграција

    Авиокомпанијата „Air France-KLM“ има намера да ја зајакне ефикасноста за да ги компензира повисоките трошоци за гориво во оваа година, додека француско-холандската авиокомпанија ја продлабочува…

  • Германската модна компанија Tom Tailor оди во кинески раце

    Германската модна компанија Tom Tailor оди во кинески раце

    Модниот гигант од Хамбург, „Tom Tailor“ ќе добие кинески сопственик. Големиот кинески акционер „Fosun“ има намера да ја купи целата компанија за околу 96 милиони…

  • Danone вети уште поголем раст на продажбата и профитот во 2019-та

    Danone вети уште поголем раст на продажбата и профитот во 2019-та

    Производителот на храна „Danone“ вети дека ќе го забрза растот на продажбата и профитот во оваа година благодарение на штедењето и наметнувањето на трендови за…