Минатата година, просечната цена на телефоните достигна рекорден износ, благодарејќи на моделите од 900+ долари, како што се „iPhone X“, „Note8“ или „Pixel 2 XL“.
Oваа година споменатиот тренд ќе се задржи, а барем во еден сегмент на пазарот ова ќе биде од голема корист – програмерите на мобилни игри.
Корисниците со скапи „Apple“, „Samsung“ и „Google“ телефони, изгледа дека најмногу трошат на игри. Истражувачката компанија „DeltaDNA“ ги анализираше најновите телефони од споменатите производители, кои допринесоа за монетаризација на мобилните игри која е за 270 отсто поголема од индустрискиот просек.
Во споредба со оние, „in mobile free-to-play“ игри покажува дека 2-3% играчите вршат купување во рамките на апликацијата, со просечен „LIV“ (lifetime value ) oд 1,50 долари. Ова е просечен износ на потрошувачка во рамките на апликација во текот на комплетниот процес на користење на истата.
Интересно е дека корисниците на „Pixel 2 XL“ се наоѓаа во врвот на рангирањето со стапка на конверзија од 11% и просечно 3,46 потрошени долари. Во просек, најмногу трошат 6,72 посто од корисниците на „iPhone“, а тоа е речиси четири долари.