4 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИPizza Hut ги загорчува резултатите на Yum Brands

Pizza Hut ги загорчува резултатите на Yum Brands

„Yum Brands Inc“ – сопственикот на синџирите за брза храна „KFC“ и „Taco Bell“, оствари помало од очекуваното зголемување на продажбата во вториот квартал во утврдените ресторани, заради падот на продажбата на рестораните од синџирот „Pizza Hut“, пренесува „Ројтерс“.

Компанијата објави дека продажбата предвидува раст од 2% во периодот април-јуни на годишна основа, додека аналитичарите очекуваа зголемување од 2,2%.

Единицата „Pizza Hut“, кое неодамна го компензираше силното претставување на „KFC“ и „Taco Bell“, забележа намалување на продажбата за четвртиот последователен квартал. За вториот квартал падот достигна 1%, што е послаб од очекуваното намалување од 1,5%.

„KFC“ и „Taco Bell“ продолжуваат да остваруваат силен раст на продажбата – односно со 3% и 7%, што е повеќе од предвидувањата.

Нето добивката на „Yum Brands“ од континуираните операции се сведува на 206 милиони долари, или 58 долари по акција, од 266 милиони долари во исто време од минатата година (64 центи по акција).

Ако се изземат одредени еднократни ефекти, профитот достигнува 68 центи по акција.

Нето продажбата на „Yum Brands“ се намалува со 4% на годишно ниво до 1,45 милијарди долари.

Акциите на компанијата поевтинија за 0,7% во прелиминарната трговија, а во рамките на сесијата загубата се продлабочува до 1,37% во почетокот на трговијата.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП