9 мај, 2024
ПочетнаАВТОБИЗCadillac сака независност од General Motors

Cadillac сака независност од General Motors

A Cadillac Escalade passes through a final inspection point at the General Motors Assembly Plant in Arlington, Texas June 9, 2015. General Motors Co is raising the stakes on its bet that sales of fuel-thirsty sport utility vehicles will keep driving its global profits as Chinese and other markets sag. GM said on July 14, 2015 that it plans to spend $1.4 billion to modernize the factory in Arlington, Texas, that builds the Cadillac Escalade, Chevrolet Suburban and GMC Yukon sport utility vehicles. It's the largest single investment in a $5.4 billion, three-year plant upgrade program announced earlier this year. Picture taken June 9, 2015. To match Insight GM-SUVS/ REUTERS/Mike Stone - RTX1L98U

Раководството на „Cadillac“ побара да добие целосна независност од концернот „General Motors“, чија сопственост е американската марка. Пред новинарите во Њујорк, претседателот на компанијата Јохан де Нејсен изјави дека се надева дека во 2017-та година брендот ќе добие целосна автономија, објави „Automotive News“.

Според шефот на „Cadillac“ ова ќе и овозможи на неговата компанија да има самостоен бизнис план и сама да се справи со своите загуби или добивки. Де Нејсен кој до минатата година беше на чело на „Infiniti“, започна да ја усвојува оваа своја идеја уште од самото назначување за претседател на американскиот производител.

Топ менаџерот смета дека до 2020-та година „Cadillac“ може да ја зголеми продажбата до 500.000 единици годишно и така да постигне удел од 5% од светскиот пазар на автомобили од класата „премиум“. За споредба, во 2014-та година компанијата успеа да продаде 263.697 нови возила во целиот свет, што е удел од 3,4%.

Одлуката за постигнување на автономија од страна на „Cadillac“ сепак нема како да биде донесено без одобрение на раководството на „General Motors“. Се тврди дека шефовите на концернот имаат тенденција да ја поддржат ваквата идеја и од таа причина веќе почнува реорганизација на компанијата.

Прв чекор е одделувањето на раководството на „Cadillac“ во нов штаб во Њујорк. Почнува и одделувањето на продажната мрежа на брендот од онаа на „GM“, а се дискутираат нови програми за стимулирање на дилерите. Следниот чекор во таа насока ќе биде значителното зголемување на моделите во палетата на брендот.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП