18 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИПрофитот на Lufthansa скокнa нагло и покрај вонредните трошоци

Профитот на Lufthansa скокнa нагло и покрај вонредните трошоци

luf ibm

Профитот на „Lufthansa AG“ за вториот квартал се зголеми нагло и покрај проблемите на авиокомпанијата во односите со нејзините со вработени и спорот во врска со компензацијата за семејствата на патниците од несреќата на авионот на „Germanwings“.

Германскиот авиопревозник забележа профит од 529 милиони евра во споредба со 173 милиони евра за истиот период од претходната година. Приходите пак се зголемија за 9% до 8,4 милијарди евра.

За првото полугодие „Lufthansa“ постигна профит од 954 милиони евра наспроти загубата од 79 милиони евра од една година порано, пренесува „The Wall Street Journal“. Резултатот беше потпомогнат од разделбата со делот во „JetBlue Airways Corp“ во првиот квартал.

„Нашите резултати за првото полугодие се стабилни“, рече главниот финансиски директор на компанијата Симоне Мене, признавајќи дека подобрувањето се должи во голема мера на еднократни ефекти.

„Lufthansa“ се стреми да ги реновира своите операции и договори за работа, за да се спротивстави на намалениот број превезувани патници на кратки растојанија и силната конкуренција од страна на авиокомпаниите од Блискиот Исток кои го зголемуваат својот удел на пазарот во пратки на долги растојанија. Преговорите со синдикатите се тешки и доведоа до штрајкови, иако Унијата на пилотите во превозникот, минатата недела упати нова понуда за преговори.

Според зборовите на Мене авиокомпанијата поздравува заложбата на Унијата на пилотите за дополнителни разговори, но се уште оценува предлогот.

„Lufthansa“ ја потврди прогнозата за целата година за најмалку 1,5 милијарди евра приспособена профит пред камати и даноци. Трошоците на компанијата оваа година пак ќе се околу 100 милиони евра, соопшти Мене.

Германската авиокомпанија, рече дека ставовите за целата година се повеќе од позитивни отколку што беа пред само три месеци, кога превозникот предупреди дека е малку веројатно да ја постигне својата цел.

„Сега ние веруваме дека работната средина создава повеќе можности за нас, отколку ризици“, посочија од превозникот.

Презентацијата во првото полугодие се подобри поради пониските за 309 милиони евра трошоци за гориво. Зајакнувањето на доларот ја стимулира до одреден степен продажбата, иако ефектот беше повеќенасочен, бидејќи „Lufthansa“ има повеќе трошоци во американската валута, отколку приходи.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП