Постојат многу причини зошто продажбата на таблети продолжува да паѓа.
Неодамнешната студија на „Forrester Research“ ни ја понуди една од главните причини. Како производителите на смартфони продолжуваат да го посветуваат своето внимание се повеќе и повеќе кон фаблетите, а тоа има негативен ефект во продажбата на таблети.
„Forrester“ порачува дека нивното истражување открило дека 41 процент од работниците во секторот на глобални информации користат телефон со екрани од 5 инчи и поголеми, а 11 проценти од нив имаат примарен таблет, всушност фаблет.
Постојат и бројни статистички податоци кои потврдија дека постоењето на фаблетите значително влијаело на продажбата на таблети.
Еден од нив е и фактот со претставувањето на 5,5-инчниот „Apple iPhone 6 Plus“ телефон влијаело на продажбата на „Apple iPad“ таблетот. Единствена добра работа за производителите на таблети е дека многу компании и натаму ги користат овие уреди.