Во месец февруари шест од десет купувачи на автомобили одлучиле да земат некој од моделите на Кадилак што во минатото не беше така со овој бренд на компанијата ГМ. А тоа се должи на проширувањето на својата линија на производи со што привлекоа и нови купувачи.
Продажбата на возилата на Кадилак во месец февруари порасна за 20 проценти, што е петти месец по ред да имаат пораст. Севкупната продажба на овој бред е на најдобро ниво во вториот месец од годината од 2006-та.
Во првите два месеци од оваа година продажбата на автомобилите на Кадилак забележи раст од 32 процентри. Новиот модел АТС има 22 проценти повеќе во однос на јануари. Во февруари скоро осум од десете купувачи одлучиле својот автомобил да го заменат со АТС, а пак 58 проценти од клиентите порано не купувале возила од групацијата ГМ.