20 април, 2025
ПочетнаКОМПАНИИТоп 5 франшизи за 2014 година

Топ 5 франшизи за 2014 година

franshizi

Најдобрите пет франшизи на познатите светски брендови според веб порталот Entrepreneur се следниве:

1. Anytime Fitness

Anytime Fitness клубовите ширум светот се отворени 24 часа на ден, секој ден од годината, благодарение на безбедносните системи кои им овозможуваат на членовите пристап во клубовите и во часовите кога нема персонал. Компанијата која започна со франшизи во 2002 година, забрзано се шири во светот.

Стартни трошоци, тековни трошоци и финансирање

Вкупна инвестиција: 78.700 $ – 371.175 $
Франшиза за плаќање: 22,500 $ – 32,500 $
Авторски надоместок: 549 $ / месечно
Рок на договорот за франшиза: 5 години, обновлив 

Финансиски услови
Нето вредност: 250,000 $ 
Достапни ликвидни средства: 70,000 $ – 100,000 $

 

2. Hampton Hotels

Првиот Hampton Inn е отворен во Мемфис, Тенеси во 1984 година. Hampton Inn беше првиот со средна цена национален синџир на хотели кој започна да нуди бесплатен доручек и бесплатни локални повици. Во 1995 година, брендот Хемптон ги воведе Hampton Inn & Suites, кој содржеше двособни хотелски соби со дневна и кујна. Во 1999 година, Hampton Inn беше купен од страна на Hilton Worldwide, која во моментов има хотели во 92 земји. Останатите брендови на Hilton Worldwide се  Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels & Resorts, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton и Hilton Grand Vacations.

Стартни трошоци, тековни трошоци и финансирање

Вкупна инвестиција: 3,693,600 $ – 13,536,500 $
Франшиза за плаќање: 75,000 $
Авторски надоместок: 6%
Рок на договорот за франшиза: 22 години, обновлива

 

3. Subway

Во 1965 година, 17-годишниот Фред Делука и семејниот пријател Питер Бак ја отворија Pete’s Super Submarines во Бриџпорт, Конектикат. Со заем од Бак од само 1000 долари, Deluca се надевал дека од малата продавница за сендвичи ќе заработат доволно за да го плати својот колеџ. По тешката борба во првите неколку години, основачите го променија името на компанијата во Subway и започнаа со франшизата во 1974 година. Нудејќи свежа, здрава алтернатива на рестораните за брза храна, Subway има ресторани во 98 земји, со одлични локации.

Стартни трошоци, тековни трошоци и финансирање

Вкупна инвестиција: 116,600 $ – 263,150 $
Франшиза за плаќање: 15,000 $
Авторски надоместок: 8%
Рок на договорот за франшиза: 20 години, обновлива

Финансиски услови
Нето вредност: 80,000 $ – 310,000 $
Достапни ликвидни средства: 30,000 $ – 90,000 $

 

4. Supercuts

Во 1975 година, Френк Емет и Џефри Рапапорт го отвори првиот Supercuts во Албани, Калифорнија, како алтернатива на двата салони за високо-модерни салони  соседството. Тие развиле техника за шипање која одзема само 20 минути, и на тој начин можеле да нудат брзи и евтини фризури без закажување. Тие, исто така, им дозволувале на своите клиенти да одберат која одредена услуга ја сакаат, со цел да се прилагодат на нивните искуства, желби и буџети. Со овој стандардизиран бизнис модел, започнале франшизата во 1979 година, и нивните продавници за брзо време се шират низ САД.
Во 1996 година, Supercuts беше купена од Regis Corp, која исто така има франжиза на  City Looks, Cost Cutters Family Hair Care and Pro-Cuts in the U.S. and Magicuts и First Choice Haircutters in Canada.

Стартни трошоци, тековни трошоци и финансирање

Вкупна инвестиција: 113,750 – $233,600
Франшиза за плаќање: 29,500 $
Авторски надоместок: 6%
Рок на договорот за франшиза: условна, обновлива

Финансиски услови
Нето вредност: 500,000 $
Достапни ликвидни средства: 150,000 $

 

5. Jimmy John’s Gourmet

James J. Liautaud ја основал Jimmy John’s во Чарлстон, Илиноис, во 1983 година, кога имал 19 години. Со користена опрема, фрижидер, еден секач за месо, замрзнувач и рерна, започнал свој бизнис, без мени или било каков знак на продавницата надвор. Во тоа време, тој нудел четири сорти на сендвич и безалкохолни пијалаци од 25 центи. После извесно време започнал со испорака, ставил маси, реклама и мени. Тој отворил уште неколку продавници и развил прототип пред почетокот на франшизата во 1993 година. Франшизите на  Jimmy John’s печат леб во секоја продавница секој ден, а секој сендвич е направен свежо по нарачката за 30 секунди.

Стартни трошоци, тековни трошоци и финансирање

Вкупна инвестиција: 330,500 $ – 519,500 $
Франшиза за плаќање: 35,000 $
Авторски надоместок: 6%
Рок на договорот за франшиза: 10 години, обновлива

Финансиски услови

Нето вредност:  300,000 $
Достапни ликвидни средства: 80,000 $

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП