„Apple“ можеби се надева дека ќе го зголеми својот удел на пазарот во Кина, но американската компанија се соочува со сериозна конкуренција во лицето на локален имитатор – компанијата „Xiaomi“, позната уште како „кинескиот Apple“.
Компанијата „Xiaomi“ успеа да стане лидер во продажбата на кинескиот пазар во вториот квартал од годината, а со тоа си го обезбеди и петтото место како најголем светски производител. Уделот на продажбата на компанијата на кинескиот пазар изнесува 14%, пред локалните компании како „Lenovo“ и „Huawei“, кои се со значително поголема продажба на меѓународните пазари.
Компанијата е толку успешна што еден од нејзнините моделите – „Xiaomi Redmi 1S“, стана четвртиот најпродаван телефон во светот. Моделот „Redmi 1S“ е исклучително популарен не само во Кина, но и во Индија, а пред извесно време 40.000 примероци од него се продадени во рок од само 4.2 секунди.
Моделот „Redmi 1S“ е паметен телефон со две „SIM“ картички, кој има 4.7-инчен екран со резолуција од 720 х 1280 пиксели. Тој е тенок само 9.9 мм, а притоа тежи 158 грама. Моделот е со процесор „Qualcomm Snapdragon 400“, како и графички процесор „Adreno 305“.
Располага со 1 GB RAM меморија и 8 GB внатрешна меморија. Задната камера е од 8 мегапиксели, а предната од 1.6 мегапиксели. Батеријата му е релативно моќна – 2050 mAh.
Најзабелижителното во оваа конфигурација, сепак е нејзината цена. Моделот чини малку над 150 долари. Од „Xiaomi“ ги објавија плановите дека сакаат да го „нападнат“ пазарот во Северна Америка во текот на следната година.