„Samsung“ ја започна првата тв кампања за неодамна претставениот „Galaxy S5“ истакнувајќи ја предноста на неговата ултра „HD“ камера и тоа во однос на „iPhone 5S“.
Едноминутната реклама делува повеќе како опис на производот, отколку на типична реклама, но целта на тоа е потрошувачите да сфатат колку со тој уред „секојдневните моменти можат да бидат подобри“.
Инаку, овој смартфон е отпорен на вода, што многумина сметаат дека тоа е неговата најдобра карактеристика.
И покрај тоа што критиките за неговите останати аспекти се просечни, „Samsung Galaxy S5“ веќе има помоќен старт од својот претходник.
Во првиот ден од продажбата најверојатно е постигнат двојно поголем број на купувачи, што не беше случај во првиот ден од продажбата на „Galaxy S4“.