Како дел од спроведувањето на нова програма која започна минатата недела, осигурителната компанија „ING US“ го смени името во „Voya Financial Inc.“.
Промената е најновиот потег од комплицираниот процес за ребрендирање, кој ќе продолжи во текот на 2014-та година, според портпаролот на компанијата. Филантропската поделба на „Voya Financial“, исто така ја опфати и „ING US Foundation“, која веќе го доби новото име „Voya Foundation“.
Различните поделби на „Voya Financial“ ќе бидат емитирани од брендот „ING“ текот на целата 2014-та година. „Voya“ е апстрактно име и потекнува од зборот „voyage“ ( патување на англиски јазик), вели Ен Гловер, главен маркетинг директор на компанијата.
„Сметаме дека тоа се одразува на оптимизмот и гледа кон иднината. Тоа исто така одговара добро на портокаловата боја која останува белег на нашиот бренд“.
Компанијата располага со приближно 13 милиони индивидуални и институционални клиенти во САД и има 7.000 вработени.